Shaus

Çalışkan
Katılım
30 Haziran 2025
Mesajlar
2
Beğeniler
0
RTX 5070 ekran kartını daha iyi soğutmak için kasa altına fan almak elzem midir? NZXT H7 Flow kullanıyorum. Önereceğiniz fanın RGB olması önemli değil. Aklımda NZXT F120 Core vardı ya da F360; fakat F360 bozulursa komple sökmek gerekeceğinden 3 tane 120'lik fan bakıyorum. NZXT'den daha iyi öneriniz varsa bekliyorum.
 
Önce şunu diyeyim. Kasa içi hava akışı yeterli seviyedeyse alta koyacağınız fanlar ancak kalabalık yapar. Ben denedim, değişiklik olmadı neredeyse. Yükte 59-60 olan sıcaklık 58-60 arası değişti. Hotspot da keza aynı şekilde 71-74 arası gitti geldi.

İlla ki almak istiyorsanız da görsellik açısından reverse fan alın.