- Katılım
- 24 Ocak 2024
- Mesajlar
- 335
- Çözümler
- 4
- Beğeniler
- 357
Ekran kartinin altina gelecek 3 fan BIOS’ten System mi yoksa GPU sıcaklığına mı bağlanmali? PSU shroud ustundeki.
Son düzenleme:
GPU sıcaklığına bağlı olsun. Ekran kartı da 75 dereceye geldi mi fanlar maksimum dönüş hızına ayarlansın.Ekran kartinin altina gelecek 3 fan BIOS’ten System mi yoksa GPU sıcaklığına mı bağlanmali? PSU shroud ustundeki.
Lancool 3 kullaniyorum yorumunuz icin tesekkur ederim. Sizin model nedir? ZOTAC 5080’de sicakliklar fena degil zaten ancak almak istedim yine de.Altına takıp ekran kartına sıcaklığına bağlamanız daha doğru olur. Ancak şimdiden size söylemek istiyorum ki eğer kasanız mesh ise ve kaliteli bir mesh ise hava akışı iyi ise alttaki fanın etkisi çok az.
5080'in altına takıp takmamak hiç fark yaratmıyor bende çünkü Lancool 216 gibi bir canavarın hava akışı zaten mükemmel 160mm 2 adet giriş fanı ile. Hava akışı kötü ise ve alttan hava alacak yeri varsa takınız, PSU'nun üzerine vs. geliyorsa hiç bir anlamı olmaz.
Cok tesekkur ederim.GPU sıcaklığına bağlı olsun. Ekran kartı da 75 dereceye geldi mi fanlar maksimum dönüş hızına ayarlansın.