Vira

Üstün
Katılım
31 Aralık 2023
Mesajlar
1.680
Makaleler
1
Çözümler
12
Beğeniler
1.907
Selam, Nays kapandıktan sonra banka arıyordum. ON dijital bankacılık da bir seçenek ama Enpara daha iyi gibi. Kullanan var mı? Ne düşünüyorsunuz?
 
Yani ben de düşündüm ama Spotify gibi kampanyalarından yararlanabilmek için "Ayın ENPARALISI" olmak gerekiyor. Ayın ENPARALI'sı da olmak için 10.000 TL harcamak gibi garip şartlar istiyor. O yüzden kampanyaları güzel diye düşünüyorsanız şartlarını tekrardan okuyun derim.

Onun dışında hiçbir komisyon almaması işte gerçek bankacılık budur dediğim özelliklerindendir.
 
Yani ben de düşündüm ama Spotify gibi kampanyalarından yararlanabilmek için "ayın enparalısı" olmak gerekiyor. Ayın enparalı'sı da olmak için 10.000 TL harcamak gibi garip şartlar istiyor. O yüzden kampanyaları güzel diye düşünüyorsanız şartlarını tekrardan okuyun derim.

Onun dışında hiçbir komisyon almaması işte gerçek bankacılık budur dediğim özelliklerindendir.

Peki sanal kart vb acilabiliyor mu? Yapı Kredi kullandım ve sanal kart sistemi çok kötüydü. Sanal kart icin kredi kartına sahip olmaniz gerekiyordu. Kampanyaları pek umursamıyorum. Zaten sadece Spotify ve Discord abonelikleri icin kullanacagim.