Bu öneri uygulamaya geçirilmiştir.
Katılım
16 Aralık 2023
Mesajlar
1.440
Makaleler
40
Çözümler
22
Beğeniler
4.119
Yer
Mantar Krallığı
Technopat'ı çöp eden kategorilerden birisi. -42 oyluk bir öneri neden gerçekleştirildi? Yani bu forumda demokrasi olmayacak mı demek bu? Birkaç aya sperm konuları görür müyüz acaba? Bence acilen bu toksik yılanın kafasının kesilmesi gerekiyor. @Enes3078

 
Son düzenleyen: Moderatör:
Artı 40 Eksi
Hadi Technopat'tan kopyala yapıştır yapmayı anladım, yine de demokrasiye dikkat edilmesi gerek.
-42 oyu boşuna almadı o konu. Öneri konusunda burası da Technopat gibi olmasın aman.

Bir de yaş sınırlamasının etkili olması için TC kimlik numarası gibi sistemler gerekecek.
Şahsen bu tür bir doğrulamanın varlığını savunmuyorum, o yüzden kategorinin kökten kaldırılmasını düşünüyorum.
 
Hadi Technopat'tan kopyala yapıştır yapmayı anladım, yine de demokrasiye dikkat edilmesi gerek.
-42 oyu boşuna almadı o konu. Öneri konusunda burası da Technopat gibi olmasın aman.

Bir de yaş sınırlamasının etkili olması için TC kimlik numarası gibi sistemler gerekecek.
Şahsen bu tür bir doğrulamanın varlığını savunmuyorum, o yüzden kategorinin kökten kaldırılmasını düşünüyorum.
TC kimlik olmasın.
 
Hadi Technopat'tan kopyala yapıştır yapmayı anladım, yine de demokrasiye dikkat edilmesi gerek.
-42 oyu boşuna almadı o konu. Öneri konusunda burası da Technopat gibi olmasın aman.

Bir de yaş sınırlamasının etkili olması için TC kimlik numarası gibi sistemler gerekecek.
Şahsen bu tür bir doğrulamanın varlığını savunmuyorum, o yüzden kategorinin kökten kaldırılmasını düşünüyorum.
Eğer ki deniz yoluyla bir yolculuk yapmak isteseydin, geminin kontrolünün kimde olacağına nasıl karar verilmesini isterdin? Rastgele ve herhangi bir grup insan tarafından mı, yoksa deniz seyahatleri konusunda deneyimli, bilgili ve eğitimli insanlar tarafından mı? -Sokrates
Açacak olan aynı konuyu konu dışındada açar, Demokrasi bir çöp kutusundan ibaret.
 
Son düzenleme:
Yalnız benim anlamadığım konu şu, birincisi bu kategori niye sizi rahatsız ediyor ikincisi ise ihtiyacım olsa nereye yazacağım?

Moderasyon sağlam olsun diyeceğinize kocaman başlığı kapatmak istiyorsunuz..
 
Bence direkt kategorisi kaldırılmalı. Konu dışı kategorisi gayet yeterli.
 
Konusu varsa konu dışı olmuyor. Sizin o sperm mesajlar oralara da yazılamıyor mu?

Orama burama sperm fışkırdı diye açılan konular sağlık kategorisine girmez. Örnek vermek gerekirse "15 yaşında rüyalanma yaşamadan ergenliğe girdim" tarzında bir konu sağlık kategorisine girebilir. Türkiye'de cinsel konular tabu olduğu için insanlarda mecuren bu tarz yerlerde cevap arıyor.
 
Technopat'ı çöp eden kategorilerden birisi. -42 oyluk bir öneri neden gerçekleştirildi? Yani bu forumda demokrasi olmayacak mı demek bu? Birkaç aya sperm konuları görür müyüz acaba? Bence acilen bu toksik yılanın kafasının kesilmesi gerekiyor. @Enes3078


Yavaştan burası da saçma konuların açılacağı forum olmaya yol alıyor. Koskoca -42 almış öneriyi onaylamak yerine forumun logosunu değiştirebilir veya eksik bir şeyi ekleyebilirdiniz. Boşa zaman kaybı. @Recep Baltaş