Technopat'ı çöp eden kategorilerden birisi. -42 oyluk bir öneri neden gerçekleştirildi? Yani bu forumda demokrasi olmayacak mı demek bu? Birkaç aya sperm konuları görür müyüz acaba? Bence acilen bu toksik yılanın kafasının kesilmesi gerekiyor. @Enes3078
techolay.net
Erkekler Soruyor kısmı açılsın
Okurken ve konuşurken en çok zevk aldığım, en eğlenceli ama bazen en duygulu konuların açıldığı o yer gelsin.
Son düzenleyen: Moderatör: