- Katılım
- 15 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1.399
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 1.548
Okurken ve konuşurken en çok zevk aldığım, en eğlenceli ama bazen en duygulu konuların açıldığı o yer gelsin.
Kesinlikle, normali 10 kattır bunun. Artık 4-5 kat konularına alıştık.
Lütfen açılmasın hocam, bu sizlerin elinde. Bir konuda daha söylemiştim, burayı oranın kopyası yapmaya gerek yok. Yenilemek ve geliştirmek gerekiyor. Diğer tarafta beğenilmeyen şeyleri burada tekrar etmeye gerek yok. O saçma konuların hiç birinin de bence burada yeri yok. Sperm ve mastürbasyon konuları görmek istemiyorum şahsen.İçim el vermiyor... Konuyu onaylarken açılacak konuları düşündüm ve içim el vermedi konuyu onaylarken.
Bilmiyorum belki ben de eğlenmek için açtığım içindirBenim öneriye anında planlanmıyor eki atsınlar da niye bunu bekletiyorlar?
%100 planlanmaması gereken öneri.