Planlanmıyor Erkekler Soruyor Kısmı Gelebilir

Bu öneri uygulamaya geçirilmeyecektir.
Katılım
22 Aralık 2023
Mesajlar
4.757
Makaleler
3
Çözümler
90
Beğeniler
6.856
Herkese merhaba. Techolay'ın büyümesi ile beraber sevgi pıtırcıklarının "reddedildim", "kız nasıl tavlanır", "o(kız) beni affeder mi?", "ona(kıza) nasıl açılırım", "onu(kızı) unutamıyorum" gibi konular açılmaya başlandı. Klasik olarak Konu Dışı kısmında gereksiz kalabalığa ve görüntü kirliliğine sebep oluyor.

Bu sorun daha önce çözüldü. Erkekler Soruyor diye ayrı bir alt başlık açıldı ve sevgi pıtırcığı konuları bu kısma açılıyor, bu konular hiçbir zaman ana sayfada gösterilmiyor. Aynısının Techolay Sosyal'e de gelmesini çok isterim.
 
Artı -43 Eksi
Sonra forumda reddedildim konusu açılsın. 31 konuları açılsın. Penis konuları açılsın. Penis kılı konuları açılsın. Sonra burası kızlarsoruyor'a dönsün.

Buraya erkekler soruyor gelmeyecek. Eğer malum yerle ilgili bir şey varsa doktora gidersin. Ama burayı kirletemezsin.
 
Bu öneri niye bu kadar eksilendi anlamadım, insanlar zaten bu tarz konuları halihazırda bulunan konu dışında ya da sağlık bölümüne açabiliyor. Bu konuları onaylamak ya da onaylamamak moderasyonun elinde.
 
Bunun önerisi forum daha ilk açıldığında yapıldı ve üyeler -40 gibi bir oyla öneriyi reddetmesine rağmen kategori açıldı. Açıldıktan sonra kategorinin kapatılması için konular açılmaya çalışıldı ancak birkaçı onaylanmadı. En sonunda biri onaylandı ve üyeler kapatılması yönünde oyladılar.

Kısacası üyeler en başından beri istemiyor. Zaten ben de en başından beridir açılmaması taraftarıyım.

Bunun eksilenmesi gösteriyor ki burayı bırakmanın zamanı çoktan geçmiş.
Bu kategori zaten 20(?) Aralık 2023'te açıldı birkaç gün sonra da üyelerin isteğiyle kapatıldı. Yani bu kategorinin açılma önerisi zaten aralık ayında çoktan açılmış ve ağır bir şekilde eksilenmişti.
 
Bir forumda böyle konuların hiç gereği yok. Bunu soracak varsa kızlar soruyor denen değişik siteye gitsin.
 
İfadeler: 683
Mantıklı bir düşünce olmasına karşın bu pıtırcıkların Suriyeli gibi çoğalması istenmediği için eksilenmiş.
İki ucu kirli değnek durumu bu. Eğer moderasyon bu pıtırcıkların çoğalması durumunu kontrol altına alırsa Konu Dışı bölümünü kirletmemesi adına açılabilir fakat bu nefret ettiğimiz konuların kurallara aykırı olmaması sebebiyle açılabilmesi yüzünden bu durumun kontrol altına alınamayacağını düşünüyorum.

Kısacası desteklemiyorum.
 
Bu konu neden hala kapanmadı?
 
İfadeler: 683
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…