bahtsızkarakter
Uzman
- Katılım
- 15 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 131
- Beğeniler
- 68
RPM Fusion falan bir şeyler varmış, oradan kuruyormuşuz galiba. Yeni başladığım için bilmiyorum, yardımcı olabilecek var mı? Sistem Fedora 44 KDE, X11 kullanıyorum.
Son düzenleyen: Moderatör: