Arkadaşlar bu çarlara karşı neredeyse hep yeniliyorum. Adamlar bir şekilde beni yeniyorlar ya ölüyorum ya da adam kasılıyor. Fizz gibi karakterler oynarken ne yapmam gerek buna karşıt? Lane falan mı freezelemeliyim acaba?
Fizz erken oyunda zayıf bir şampiyondur zaten. Rakibinin üstün olduğunu kabul edip ona göre defansif oynamalı ve 6 seviye olup diğer koridorlara roam atmayı veya rakibi savunmasız yakalamayı hedeflemelisiniz.
Fizz erken oyunda zayıf bir şampiyondur zaten. Rakibinin üstün olduğunu kabul edip ona göre defansif oynamalı ve 6 seviye olup diğer koridorlara roam atmayı veya rakibi savunmasız yakalamayı hedeflemelisiniz.
Hocam ben de sandım ki benim genel olarak oynayışta sorun var. Diğer forumlarda Fizz Kata'yı falan rahat alıyor yazıyordu (kasılınca öyle zaten). Ben de onu direkt koridorda zorlanmadan rahat alıyor sanıyordum. Bu arada teşekkürler hocam.
Oynadıkça genel oyun bilgin gelişir. Farm odaklı kendinizi geliştirirseniz geri düşseniz bile oyundan kopmazsınız 5. seviyeden sonra zaten fzz Wave'e tek atıyor bu boşlukta adamla bakışmamalı görüş alıp roam almalısın. Yüksek elo OTP oyuncuların nasıl oynadığını izleyin zorlandığınız eşleşmelere YouTube üzerinden bakın.
Oynadıkça genel oyun bilgin gelişir. Farm odaklı kendinizi geliştirirseniz geri düşseniz bile oyundan kopmazsınız 5. seviyeden sonra zaten fzz Wave'e tek atıyor bu boşlukta adamla bakışmamalı görüş alıp roam almalısın. Yüksek elo OTP oyuncuların nasıl oynadığını izleyin zorlandığınız eşleşmelere YouTube üzerinden bakın.
Katarina ile uzun takas girmemelisiniz. Elektrik ver alıp w q ile elektrik ver patlatıp e ile geri çıkın. Bir fight esnasında adam ulti açtığında direkt E skillinizle geri çıkın. Çalılarınızdan birini kontrol totemli tutun ve adamın görüşü olmadığı uzak mesafeden ultiyi atın eğer biraz öndeyseniz dive atar çıkarsınız geri kaçsa bile.
Katarina ile uzun takas girmemelisiniz. Elektrik ver alıp w q ile elektrik ver patlatıp e ile geri çıkın. Bir fight esnasında adam ulti açtığında direkt E skillinizle geri çıkın. Çalılarınızdan birini kontrol totemli tutun ve adamın görüşü olmadığı uzak mesafeden ultiyi atın eğer biraz öndeyseniz dive atar çıkarsınız geri kaçsa bile.
Arkadaşlar bu çarlara karşı neredeyse hep yeniliyorum. Adamlar bir şekilde beni yeniyorlar ya ölüyorum ya da adam kasılıyor. Fizz gibi karakterler oynarken ne yapmam gerek buna karşıt? Lane falan mı freezelemeliyim acaba?
Merhaba dostum Katayı stanlayan çarlar counterlıyor. Kata oyuncularının oyununu bozmak ıstıyorsan kesinlikle bıcaklarına yaklaşmaman lazım. Bırak sana itsin koridoru sen W lü ile minyonlara tek atarsan mananda bitmez iade eder mananı. Fizz'le erken oyunda katayı kesmeye çalış zıplayarak Q ve E'sini doclayabilirsin. Ultin gelince onun ultisini senin r ile bozabilirsin havaya kaldırma ve stanlar ultisini bozar Katanın. Bundan önce kesinlikle Fizz ile oynamayı öğrenmek gerek.