FC26 ve 3-4 oyun daha almayı düşünüyordum ama aklıma FM26 geldi. Arayüzü düzelten, eski haline veya iyi bir hale getiren modları falan var mı? Eğer varsa diğer oyunların yerine FM26 alabilirim.
Detaylar
Kim cevapladı?Blackraven
Üstün
Arayüz vb. modları vardır ama oyun temelde kötü geldi bana, FM24'ü zevkle oynamış birisi olarak sarmadı. Zaten yarın öbür gün bedava olur bence para vermeye değmez.
Bende 430 saat FM24 oynadım ama sıkıldım artık aynı oyundan. Biraz farklılık istiyorum. Doğru diyorsunuz Epic bedava verir bi' ara ama Steam'den oynayasım da var. Napayım bilemedim.Arayüz vb. modları vardır ama oyun temelde kötü geldi bana, FM24'ü zevkle oynamış birisi olarak sarmadı. Zaten yarın öbür gün bedava olur bence para vermeye değmez.
Haklısınız hocam. Şu sepeti alayım o zaman.FM27'yi beklemek daha sağlıklı, 26 biraz deneysel bir oyun çünkü.
LA Knight
Üstün
- Katılım
- 8 Ocak 2024
- Mesajlar
- 2.589
- Çözümler
- 16
- Beğeniler
- 2.923
26 için zaten 3-5 aya Epic bir sıkıntı çıkmazsa bedavaya verecek.
Bu zamana kadar oynadığım en kötü oyunu bu arada. 17 bile daha iyi. Oyunda santraforlar işe yaramıyor. Oyuncular sürekli takım değiştiriyor. Adam gibi kimseyi takımda tutamıyorsun filan, gelişimler felaket kötü vs.
21 Şubat'ta bir şans daha vereyim bir kariyer atayım dedim. Save oluşturdum geri kapadım. Hevesim oraya kadar gitti
.
Bu zamana kadar oynadığım en kötü oyunu bu arada. 17 bile daha iyi. Oyunda santraforlar işe yaramıyor. Oyuncular sürekli takım değiştiriyor. Adam gibi kimseyi takımda tutamıyorsun filan, gelişimler felaket kötü vs.
21 Şubat'ta bir şans daha vereyim bir kariyer atayım dedim. Save oluşturdum geri kapadım. Hevesim oraya kadar gitti