- George Russell
- Max Verstappen +1.6 sn
- Kimi Antonelli +0.3 sn
- Oscar Piastri
- Lewis Hamilton
- Isack Hadjar
- Lando Norris
- Charles Leclerc
- Liam Lawson
- Arvid Lindblad
- Gabriel Bortoleto
- Nico Hulkenberg
- Pierre Gasly
- Oliver Bearman
- Franco Colapinto
- Estaban Ocon
- Alex Albon
- Fernando Alonso
- Lance Stroll- DNF
- Carlos Sainz- DNF
- Sergio Perez- DNF
- Valtteri Bottan-DNF
Red Bull'un güncellemelerle bu haftanın en güçlü 2. aracına sahipti. Zaten Verstappen'in yarıştaki temposu aşikar. En hızlı aracı doğru düzgün güncellemelerle bir noktaya getirebildiler. Antonelli ile aynı turlara bile sahipti. Onun dışında Russell klasik rezalet bir şekilde sürdü. Verstappen yaklaştıkça hatalar yapmaya başladı. Bi' 5 tur daha olsa yarışta Russell 3. sıraya kadar gerilerdi. İlk 3 arasında Total'de 2 saniye fark vardı.
Ferrari bu haftanın en hızlı 4. arabasına sahipti. Tabii McLaren ile yarışabilirdi ama süreci o kadar yanlış yönetti ki yarışın ortasında VSC çıktı. 10 turluk Hard lastikli Hamilton'u pite aldı. En anlamsız hareketiydi açıkçası. Zaten Verstappen farkını açıp gidecek. Çok saçma bir hamle yaptılar. Leclerc temposuzdu. Üstüne bir de Piastri adamın kanadını kırdı, pit stop yaptı ve lastikler ile tempo tutamayınca bir kez daha pit stop yapmak zorunda kaldı.
Hamilton ve Verstappen'in kapışması da çok güzeldi.