Batur
Başarılı
- Katılım
- 3 Şubat 2025
- Mesajlar
- 1.216
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 680
Ekran geniş olduğu için oynama zorlaşır mı ondan korkuyorum, 25 ideal? Göz yorar mı ki?
Üstadım e-spor değil de 25 çok iyi geliyordu bana? Rekabetçi oynuyorum.
Rekabetçi oyunlar nasıl?![]()
Mağazalara gidip kendin istersen görüp hangisi daha iyi ona karar verebilirsin belki alıcağın monitörü de bulursun.