14381

Uzman
Katılım
21 Aralık 2024
Mesajlar
759
Çözümler
1
Beğeniler
111
Selam, OLED monitöre geçeceğim inşallah. Ve fakat 27" monitör kullanma konusunda tereddütlerim var.
FPS oyunlarında 25" kullanıyorum. Bu konuda bilgisi olanlar açıklarsa sevinirim.
 
Ne fark eder ki. En rahat hangisiyse en ideali odur. 2K 27' monitör kullanıyorum fazla fazla da keyif alıyorum. 22 inç monitörden geçtim.
 
Esporcular 23.5 ile 24 kullanıyorlar. E sporcu olmayacaksan 27" 2K monitör geleceğe yönelik daha akıllıca bir karar olur.

Ekran geniş olduğu için oynama zorlaşır mı ondan korkuyorum, 25 ideal? Göz yorar mı ki?

Ne fark eder ki. En rahat hangisiyse en ideali odur. 2K 27' monitör kullanıyorum fazla fazla da keyif alıyorum. 22 inç monitörden geçtim.
Üstadım e spor değil de 25 çok iyi geliyordu bana? Rekabetçi oynuyorum.

E-sporcu olmak gibi bir derdin yoksa 43 inç gibi abartı olmayacak şekilde :D istediğini seçebilirsin.
Rekabetçi oyunlar nasıl? 😁