Detaylar
Kim cevapladı?dodo61
Uzman
- Katılım
- 28 Şubat 2024
- Mesajlar
- 51
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 27
23.8 veya 24 idealdir.Selam, OLED monitöre geçeceğim inşallah. Ve fakat 27" monitör kullanma konusunda tereddütlerim var.
FPS oyunlarında 25" kullanıyorum. Bu konuda bilgisi olanlar açıklarsa sevinirim.
vada
Yetkin
- Katılım
- 10 Haziran 2024
- Mesajlar
- 817
- Çözümler
- 7
- Beğeniler
- 368
Bunun deneyimini merak ediyorum. Kontroller neyse de fare ile ilginç olur.Ben 43 inç kullanıyorum artıkbence tamamen kişisel bir durum.
1000 Hz 1600 DPi SS Rival 110 kullanıyorum güzel oluyor.Bunun deneyimini merak ediyorum. Kontroller neyse de fare ile ilginç olur.
Esporcular 23.5 ile 24 kullanıyorlar. E sporcu olmayacaksan 27" 2K monitör geleceğe yönelik daha akıllıca bir karar olur.
Ekran geniş olduğu için oynama zorlaşır mı ondan korkuyorum, 25 ideal? Göz yorar mı ki?
Üstadım e spor değil de 25 çok iyi geliyordu bana? Rekabetçi oynuyorum.Ne fark eder ki. En rahat hangisiyse en ideali odur. 2K 27' monitör kullanıyorum fazla fazla da keyif alıyorum. 22 inç monitörden geçtim.
Rekabetçi oyunlar nasıl?E-sporcu olmak gibi bir derdin yoksa 43 inç gibi abartı olmayacak şekildeistediğini seçebilirsin.