teknolojikrali
Uzman
- Katılım
- 11 Kasım 2024
- Mesajlar
- 187
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 3
Merhaba, oyunda 400 FPS alıyorum ve ekranım akıcı değil oyunu 75 Hz oynuyorum dier 75 Hz oynayanların ekranı daha çok akıcı görünüyor.
zaten enfazla 75O zaman tabiki akıcı olmaz en fazla kaç varsa ona ayarlayın. Monitör en fazla 75 hz ise isterseniz 1000 fps alın yine 75 olur.
İnput lagı fark etmemiş biri der anca bunu.O zaman tabiki akıcı olmaz en fazla kaç varsa ona ayarlayın. Monitör en fazla 75 hz ise isterseniz 1000 fps alın yine 75 olur.
Hangi oyun? DLSS FSR gibi şeyler akıcılığı bozabiliyor.Merhaba, oyunda 400 FPS alıyorum ve ekranım akıcı değil oyunu 75 Hz oynuyorum dier 75 Hz oynayanların ekranı daha çok akıcı görünüyor.
O zaman en fazla 75 görürsünüz işte.
%1 FPS değerleri nasıl?Merhaba, oyunda 400 FPS alıyorum ve ekranım akıcı değil oyunu 75 Hz oynuyorum dier 75 Hz oynayanların ekranı daha çok akıcı görünüyor.
İnput lagı fark etmemiş biri der anca bunu.
Hangi oyun? DLSS FSR gibi şeyler akıcılığı bozabiliyor.
%1 FPS değerleri nasıl?
Frametime grafiği önemli, sisteminizi belirtin öncelikle.
FPS'yi de 400'e değil de 200'e limitleyip deneyin.