X-T serisinin yeni modeli yolda, elimizdeki sızıntılar şu şekilde:
40 MP HR sensör korunuyor, buna ek olarak 8K video desteği 40 MP sayesinde kullanılabilir olacak. Fujifilm'in otofokus yani AF yetenekleri gelişecek gibi çünkü yeni 6. nesil işlemci ile sağlam eğitilmiş bir AI AF, yapay zeka destekli otofokus geliyor. Batarya NP W-235'ten (2200 mAh) NP W-255'e yükseltilmiş (2550 mAh). 1.899 dolar civarında olacak ve eylül ayında resmi duyurusu yapılacak. Tahminlerimce gövde içi sabitleme sistemi geliştirilmiş olarak gelecektir.
Şu an ki X-T modeli.
Ben bunu pas geçeceğim. 2027'de X-H3S çıkarsa ve eğer ki X-H2S fiyatları 2. elde makul olursa gidip H2S alırım, ya sa X-S30 beklerim. Bana kalırsa bu upgradelerin hepsi profesyonel çalışanlar ve buradan para kazanan insanlar için, 8K videoyu hobi olarak kim kullanıyor ya da 2 tane fazladan filtreyi...
Cok da dikkatimi çekmedi. Neden diyecek olursanız, 40 MP bir nimet değil ki? Eger crop yapıyorsanız ve baskı alıyorsanız eyvallah fakat X-T5, X-T50 bu 40 MP'i halihazırda veriyor + hepsi 10 bit 6.2K video çekiyor. En amiral gemisi Fujifilm 26.1 MP kullanıyor, şahsen ben megapiksel/piksel boyutu dengesi için 26.1 kullanıyorum (3.76 um, uzay için çok ciddi yardimci oluyor). Bataryada %15 civari bir fark icin geçilmez asla, diyebileceğim şey şu, AI geliştirmesi olursa ancak o zaman profesyonel kullanıcılar için bir al benisi olur, o da ciddi saha testlerine bağlı yani biz yaptık, ahan da oldu demekle olmuyor bu işler. Şu an X-S20, X-T50, X-T5 kisaca neredeyse 5. nesil işlemci kullanan her model halihazırda insan gözu, ucak, hayvan, tren, araba falan derken bir ton şeyi AI ile taniyabiliyor. Sadece fokusun stabilitesi artırılır, daha cok cisim eklenir.
40 MP HR sensör korunuyor, buna ek olarak 8K video desteği 40 MP sayesinde kullanılabilir olacak. Fujifilm'in otofokus yani AF yetenekleri gelişecek gibi çünkü yeni 6. nesil işlemci ile sağlam eğitilmiş bir AI AF, yapay zeka destekli otofokus geliyor. Batarya NP W-235'ten (2200 mAh) NP W-255'e yükseltilmiş (2550 mAh). 1.899 dolar civarında olacak ve eylül ayında resmi duyurusu yapılacak. Tahminlerimce gövde içi sabitleme sistemi geliştirilmiş olarak gelecektir.
Şu an ki X-T modeli.
Ben bunu pas geçeceğim. 2027'de X-H3S çıkarsa ve eğer ki X-H2S fiyatları 2. elde makul olursa gidip H2S alırım, ya sa X-S30 beklerim. Bana kalırsa bu upgradelerin hepsi profesyonel çalışanlar ve buradan para kazanan insanlar için, 8K videoyu hobi olarak kim kullanıyor ya da 2 tane fazladan filtreyi...
Cok da dikkatimi çekmedi. Neden diyecek olursanız, 40 MP bir nimet değil ki? Eger crop yapıyorsanız ve baskı alıyorsanız eyvallah fakat X-T5, X-T50 bu 40 MP'i halihazırda veriyor + hepsi 10 bit 6.2K video çekiyor. En amiral gemisi Fujifilm 26.1 MP kullanıyor, şahsen ben megapiksel/piksel boyutu dengesi için 26.1 kullanıyorum (3.76 um, uzay için çok ciddi yardimci oluyor). Bataryada %15 civari bir fark icin geçilmez asla, diyebileceğim şey şu, AI geliştirmesi olursa ancak o zaman profesyonel kullanıcılar için bir al benisi olur, o da ciddi saha testlerine bağlı yani biz yaptık, ahan da oldu demekle olmuyor bu işler. Şu an X-S20, X-T50, X-T5 kisaca neredeyse 5. nesil işlemci kullanan her model halihazırda insan gözu, ucak, hayvan, tren, araba falan derken bir ton şeyi AI ile taniyabiliyor. Sadece fokusun stabilitesi artırılır, daha cok cisim eklenir.