Eagles
Yetkin
Selam dostlar. Daha önce bununla ilgili konu açmıştım, aklıma sadece 1-2 detay takıldı. Ya da açık konuşmak gerekirse ben anlamadım. O konuda çok güzel yorumlar gelmişti, teşekkür ediyorum herkese. Ben hikaye tabanlı oyun oynadığım için, monitörün ekran yenileme hızını 185 Hz'den 100 Hz'e düşürmüştüm. FPS ayarlarımı da 100 Hz'e ayarlıyordum. Ama bunun yerine ekran yenileme hızımı 185 Hz'e çıkartmam tavsiye edildi. Yoksa akıcılık konusuda verim alamazsın denildi. G-Sync açarak, yırtılmaların önüne geçebileceğim söylendi. Ama yenileme hızım 185 Hz diyelim, FPS Limitim'de 100 iken verim konusunda nasıl olur? FPS alma çılgınlığı bende maalesef yok. 100 FPS çok yeterli benim için. Online oyunlar hiç yok zaten bende, sevmiyorum. Serinlik ve sessizliği daha ideal buluyorum performanstan ziyade. G-Sync için ekstra bir ayara gerek var mı? Sadece açıp, öylece bıraktım. Bir de G-Sync açıldığı için, V-Sync kapalı mı tutmak gerekiyor oyunlarda daha stabil olabilmesi için? Orada biraz kafam karıştı. Bir de bir süredir takip ediyorum, boşta iken ekran kartı sıcaklıkları 185 Hz'e çıkarınca 2-3 derece arttı gibi, bu da normal sanırım. O konuda da tam emin değilim. Laptop'tan zamanında dilimiz yandı, bari en azında masaüstü verimli olsun.
Dostlar selam. Yıllardır oyun oynarım, atari salonlarından belli. Artık PC'den ve PS5'ten devam ediyorum yoluma. Lakin laptop kullandığım dönemlerden kalma FPS sabitleme alışkanlığım var. Yani hikaye odaklı oyunlarda 90-100 FPS bana yeterli geliyor. Hani öyle FPS çılgınlığım pek yok. Şimdi masaüstüne geçtim, bu alışkanlığım devam ediyor. Bağımlılık gibi oldu diyebilirim hatta. Monitörü de o civarlarda değerlere sabitliyorum. Shadow of the Tomb Raider oyununda değerlerim bu şekilde. Arada bir FPS sınırını kaldırıp, PC'yi zorlamak gerekli mi? Sürekli FPS sabitlemenin oyun oynarken sisteme...
- Eagles
- fps hikaye sabitleme sağlığı sistem
- Mesaj: 14
- Forum: Sistem Performansı
