Menace

Becerikli
Katılım
5 Ağustos 2025
Mesajlar
256
Çözümler
1
Beğeniler
116
Screenshot_20250807_175637_Chrome.webp


Screenshot_20250807_175548_Chrome.webp


Bu ikisi alınır mı? Almadan önce son kez soruşturmak için açtım konuyu.
Sistemin linki aşağıdaki linkte özelleştirme önerilerine açığım çok fazla fiyat artmadıkça tabiki, zaten taksitli alacağım normalinden pahalı olacak.
Hepsiburada üzerinden monitör önerilerini de açığım hepsi buradada peşin fiyatına 6 taksit var çünkü.

Sistem linki:
https://www.gamegaraj.com/product-custom/tavsiye-sistemler/gravix-5a/
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu ikisi alınır mı? Almadan önce son kez soruşturmak için açtım konuyu.
Sistemin linki aşağıdaki linkte özelleştirme önerilerine açığım çok fazla fiyat artmadıkça tabiki, zaten taksitli alacağım normalinden pahalı olacak.
Hepsiburada üzerinden monitör önerilerini de açığım hepsi buradada peşin fiyatına 6 taksit var çünkü.

Sistem linki:
https://www.gamegaraj.com/product-custom/tavsiye-sistemler/gravix-5a/
Tavsiyem anakartı B650M-R yapmanız olacaktır. Onun harici güzel sistem, alınır. 7500F için 360mm sıvı soğutmaya bence gerek yok. Ha özelleştirme imkanları kısıtlı bu açıdan değerlendirilebilir. Fakat önerim sıvı soğutmayı satıp bunu almanızdan yana; https://www.gaming.gen.tr/urun/3849...ava-sogutucu-2-yil-birebir-degisim-garantili/

Bu ikisi alınır mı? Almadan önce son kez soruşturmak için açtım konuyu.
Sistemin linki aşağıdaki linkte özelleştirme önerilerine açığım çok fazla fiyat artmadıkça tabiki, zaten taksitli alacağım normalinden pahalı olacak.
Hepsiburada üzerinden monitör önerilerini de açığım hepsi buradada peşin fiyatına 6 taksit var çünkü.

Sistem linki:
https://www.gamegaraj.com/product-custom/tavsiye-sistemler/gravix-5a/
Monitör gayet F/P bir model. Değerlendirin derim.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Soğutucu pek bilmediğim bir marka olduğu için değiştirdim. RAM düşük CL olanı seçtim ve 2 adet M.2 olsun dersen anakart B650M-R seçilebilir. Böyle daha güzel oldu sistem.

1754578038318.webp


Konu sahibinin seçtiği RAM'ler zaten twinmos 6000MHz CL36 modeli.

Anakartta hemfikiriz.

Soğutucu bana göre özelleştirmedekilerin hepsi gereksiz. Alınan sıvı soğutmayı satıp şunu almak çok daha mantıklı; https://www.gaming.gen.tr/urun/3849...ava-sogutucu-2-yil-birebir-degisim-garantili/

Ona dikkat etmemiştim.Benim hatam.
 
Son düzenleme:
Soğutucu pek bilmediğim bir marka olduğu için değiştirdim. RAM düşük CL olanı seçtim ve 2 adet M.2 olsun dersen anakart B650M-R seçilebilir. Böyle daha güzel oldu sistem.

Eki Görüntüle 170961
Konu sahibinin seçtiği RAM'ler zaten TwinMOS 6000 MHz CL36 modeli.

Anakartta hemfikiriz.

Soğutucu bana göre özelleştirmedekilerin hepsi gereksiz. Alınan sıvı soğutmayı satıp şunu almak çok daha mantıklı; https://www.gaming.gen.tr/urun/3849...ava-sogutucu-2-yil-birebir-degisim-garantili/

Bu ikisi alınır mı? Almadan önce son kez soruşturmak için açtım konuyu.
Sistemin linki aşağıdaki linkte özelleştirme önerilerine açığım çok fazla fiyat artmadıkça tabiki, zaten taksitli alacağım normalinden pahalı olacak.
Hepsiburada üzerinden monitör önerilerini de açığım hepsi buradada peşin fiyatına 6 taksit var çünkü.

Sistem linki:
https://www.gamegaraj.com/product-custom/tavsiye-sistemler/gravix-5a/
Ha şunu eklemeyi unuttum. Ekran kartını Palit RTX5070 INFINITY 3 modeli ile değiştirin. Fiyat değişmiyor zaten.

Eki Görüntüle 170962

Eki Görüntüle 170963

Bu ikisi alınır mı? Almadan önce son kez soruşturmak için açtım konuyu.
Sistemin linki aşağıdaki linkte özelleştirme önerilerine açığım çok fazla fiyat artmadıkça tabiki, zaten taksitli alacağım normalinden pahalı olacak.
Hepsiburada üzerinden monitör önerilerini de açığım hepsi buradada peşin fiyatına 6 taksit var çünkü.

Sistem linki:
https://www.gamegaraj.com/product-custom/tavsiye-sistemler/gravix-5a/
Sistemi toparlarsak; bütçeniz yetiyorsa SSD, Crucial olarak kalsın, değiştirmeyin. @Menace
 

Dosya Ekleri

  • Screenshot_20250807_180207_Chrome.webp
    Screenshot_20250807_180207_Chrome.webp
    569,2 KB · Görüntüleme: 59
Son düzenleme:
Konu sahibinin seçtiği RAM'ler zaten twinmos 6000 MHz CL36 modeli.

Anakartta hemfikiriz.

Soğutucu bana göre özelleştirmedekilerin hepsi gereksiz. Alınan sıvı soğutmayı satıp şunu almak çok daha mantıklı; https://www.gaming.gen.tr/urun/3849...ava-sogutucu-2-yil-birebir-degisim-garantili/

Ha şunu eklemeyi unuttum. Ekran kartını Palit RTX5070 Infinity 3 modeli ile değiştirin. Fiyat değişmiyor zaten.

Sistemi toparlarsak; bütçeniz yetiyorsa SSD, Crucial olarak kalsın, değiştirmeyin. @Menace

Sadece Crucial SSD eklemeyi kaşılayabilirim gibi bit fenix sıvı soğutma ya da anakartı ASUS yaparsam zora düşer gibiyim daha bunun yanına masa falanda alacağım teşekkürler.

Soğutucu pek bilmediğim bir marka olduğu için değiştirdim. RAM düşük CL olanı seçtim ve 2 adet M.2 olsun dersen anakart B650M-R seçilebilir. Böyle daha güzel oldu sistem.

Eki Görüntüle 170961

Ona dikkat etmemiştim. Benim hatam.

Aigonun iyi bir marka olduğunu duydum genel olarak sistemin ilk versiyonunda yine aigo vardı ve 120 mm idi daha sonra sanırım stoku bitti otomatik 240mm seçiyordu bende ek 200 TL ekleyerek 360 mm yaptım sistemin videosundada aigonun iyi olduğu söylendi.

Tavsiyem anakartı B650M-R yapmanız olacaktır. Onun harici güzel sistem, alınır. 7500F için 360mm sıvı soğutmaya bence gerek yok. Ha özelleştirme imkanları kısıtlı bu açıdan değerlendirilebilir. Fakat önerim sıvı soğutmayı satıp bunu almanızdan yana; https://www.gaming.gen.tr/urun/3849...ava-sogutucu-2-yil-birebir-degisim-garantili/

Monitör gayet F/P bir model. Değerlendirin derim.

Aşırı sıcak bir odam var hocam mimariden dolayı üstelik tek tek parça parça yükseltme planım var ileride alabiliyor iken almayı tercih ettim.
 
Çin'de üreticiymiş ve internette pek şikayet de görmedim şimdilik alınabilir gibi duruyor ama uzun vade de neler olur onu bilemiyorum. 2 yıllık garanti var diyor şans verilebilir.
 
Çin'de üreticiymiş ve internette pek şikayet de görmedim şimdilik alınabilir gibi duruyor ama uzun vade de neler olur onu bilemiyorum. 2 yıllık garanti var diyor şans verilebilir.

Eylül'e kadar idre etse bile yeter sıkıntı çıkarırsa eylül'de banko değiştiririm teşekkürler zahmet edip araştırdığın için.