cengizovic

Üyecik
Katılım
23 Haziran 2026
Mesajlar
16
Beğeniler
1
Merhabalar, özellikle bu klavyeleri kullanan arkadaşlar fikirlerini belirtirse çok sevinirim.

Normalde Gameraider K1 HE almaya karar vermiştim ancak MCHOSE Mix 87 modelinin alüminyum kasası, görünümü, RGB ışıklandırması ve Mount Tai Switch yapısı çok hoşuma gitti (K1 HE'ye göre çok daha tok ve iyi olduğunu söylüyorlar). İkisini de peşin fiyatına taksitli şekilde alabiliyorum.

Ancak MCHOSE Mix 87'nin yazılımı hakkında çok fazla şikayet ediliyor. Bağlantı kopması, tuş sapıtması vb. sorunlar okudum. Şu an yazılımı ne haldedir, düzeldi mi bilen var mı? Yabancı forumlarda sorunların güncellemeyle çözüldüğünü söyleyenler de var ve klavye donanım olarak bir bakıma çok övülüyor. Sizce 1.300-1.500 TL fazla verip Mix 87 almaya değer mi, yoksa yazılım konusunda çok sıkıntı çeker miyim?

Klavyeyi ağırlıklı olarak CS2 ve yazı yazmak için kullanacağım. Alternatif önerecekseniz en az 5 ay peşin fiyatına taksit imkanı olan yerlerden önerebilirseniz sevinirim. Şu an bütçeme en uygun bu ikisi gidiyor.
 
Mix 87 alüminyum değilki sert plastik. Alınmaz MCHOSE firm ve yazılım olarak iyi bir marka değil.


K1 HE tercih ederim Mix 87 yerine.

Aşırı tok bir ses istiyorsan QBZ75 bak.


 
Son düzenleme:
Mix 87 alüminyum değilki sert plastik. Alınmaz MCHOSE firm ve yazılım olarak iyi bir marka değil.


K1 HE tercih ederim Mix 87 yerine.

Aşırı tok bir ses istiyorsan QBZ75 bak.


Evet bu konu başlığını da gördüm. Normalde elemiştim bu markayı ama yazılım sorunu düzeldi diyenleri görünce aklımı çelmedi değil. Ona rağmen alıp almamakta kararsızım. Her seferinde K1 HE'ye dönüp duruyorum hocam :D Bir alternatifi yok doğru dürüst. QBZ75 de peşin fiyatlı olarak bütçeyi aşıyor. Bu iki klavye İdefixde 5 ay taksitli uygun geliyordu bütçeme.
 
Evet bu konu başlığını da gördüm. Normalde elemiştim bu markayı ama yazılım sorunu düzeldi diyenleri görünce aklımı çelmedi değil. Ona rağmen alıp almamakta kararsızım. Her seferinde K1 HE'ye dönüp duruyorum hocam :D Bir alternatifi yok doğru dürüst. QBZ75 de peşin fiyatlı olarak bütçeyi aşıyor. Bu iki klavye İdefixde 5 ay taksitli uygun geliyordu bütçeme.

K1 HE alın o zaman çok iyi bir klavye yurt dışında 100 dolara satılıyor.


Neon75'te bakabilirsiniz karne10 kodu ile düşüyor ve K1 HE'den daha iyi bir klavye.


 
K1 HE alın o zaman çok iyi bir klavye yurt dışında 100 dolara satılıyor.


Neon75'te bakabilirsiniz karne10 kodu ile düşüyor ve K1 HE'den daha iyi bir klavye.



VGN Neon 75 satıcısına mail attım 2 kere soru sormak için ama cevap vermiyor. Normalde bunu faizli şekilde alayım diyecektim ama yabancı forumlarda üretimi durdu diyorlar bir de o yüzden değmeyeceğini düşündüm eledim. Galiba K1 HE artık zorunluluk gibi duruyor. Teşekkürler hocam gün içinde vereceğim son kez düşünüp.
 
Mix87'nin sorunsuz bir firmware'i (en azindan sorunsuz deniliyor) bu forumda paylasilmisti. Alacaksaniz o firmware'i yapmazsaniz cift tiklama tarzi sorunlarla karsilasirsiniz. Mchose maalesef yazilim olarak fena olmasa da firmware olarak gordugum en kotu firmalardan.


4.900'e cikabiliyorsaniz RS7 Air bakin SWAR koduyla.
 
Mix87'nin sorunsuz bir firmware'i (en azindan sorunsuz deniliyor) bu forumda paylasilmisti. Alacaksaniz o firmware'i yapmazsaniz cift tiklama tarzi sorunlarla karsilasirsiniz. Mchose maalesef yazilim olarak fena olmasa da firmware olarak gordugum en kotu firmalardan.


4.900'e cikabiliyorsaniz RS7 Air bakin SWAR koduyla.
Evet hocam. Yani baktım reddit gibi forumlara bir bu çift basma sorunu çok olmuş ki bu sürümle düzeltildiğini söylemişler. İkincisi de klavyeyi PC takınca tuşlar basmama sorunu onu da aygıt yöneticisinden kaldırıp yeniden takınca düzeldiğini söylemişler. Birkaçı da WASD taşlarının maç içinde falan kafasına göre hareket ettiğini bağlantısının koptuğunu söylemiş. Yani emin olamadım. Klavye çok hoşuma gitti ama ilerde böyle sorunlarla başım ağrır pişman olur muyum bilmiyorum. Manyetik klavyeyi manyetik yapan %70 yazılımı o da sıkıntı çıkartırsa manyetik almanın manası yok diye düşünüyorum. Hala aklım mix 87 ye kayıyor.

RS7 iyi hocam yazılım olarak en iyilerinden. onu almak istiyorum ama taksitli olarak bütçemi aşıyor gerçekten.
 
@cengizovic, Mix87 ben de kullandim. Ben de yazi yazarken yanlisikla "makes" yerine "mmakes" yazmak gibi hatalar yapiyordum. Kisaca ben de yasadim birtakim problemler. Onun disinda kotu bir klavye degil idi, malzeme kalitesi vs. gayet guzel. Sorunlari kesin olarak cozulduyse 4.000 civarina alinabilir. Gecen 3.700'e bile dustu.
 
@cengizovic, Mix87 ben de kullandim. Ben de yazi yazarken yanlisikla "makes" yerine "mmakes" yazmak gibi hatalar yapiyordum. Kisaca ben de yasadim birtakim problemler. Onun disinda kotu bir klavye degil idi, malzeme kalitesi vs. gayet guzel. Sorunlari kesin olarak cozulduyse 4.000 civarina alinabilir. Gecen 3.700'e bile dustu.
Şuan 4300 TL civarı hocam. 5 ay 730 TL yapıyor. 1400 TL fazla verip yazılım ve firmware işini şansa bırakmak mantıklı mı emin değilim. Bu klavye işi çok yordu 1 haftadır gerçekten hocam. Düz insan olup bir tane model alıp geçemedik bir türlü.

Eğer varsa hocam İdefix ya da Amazondan alternetif önerebilirsiniz.