Merhabalar hocam.
Sizin ve
@TANTUNICIK hocamın tavsiyeleri üzerine zaten F16 alacağım. Bu konulara çok yabancı olduğum ve 8 sene boyunca lowend system ile oyun oynadığım için ilk güzel sistemim için takdir edersiniz ki heyecanlıyım, merak ediyorum.
RTX 4070'in testlerde daha yüksek FPS vermesi sadece kafamı karıştırmıştı, ama DLSS 4 ve sunduğu yeni teknolojiler ile aradaki farkı kapatması güzelmiş. Teşekkür ediyorum tekrardan size.
Güncelleme :
@TANTUNICIK @mortem.dll
Hocalarım F16 siparişi verdim, çok sağ olun. Mouse ve kulaklık piyasası hakkında da bilginiz var mı? Bu ikisi hakkında konu açınca etiketlerim ona göre.