Gentoo kurma hayalim


LibreOffice fazla olmuş.
 
Yok her şeyi işsiz gibi tek tek yapmak istiyorum.
 
Hobi olarak VM icerisinde deneyecegim. Sonucu gerceten merak ediyorum.
 
Vay be ne dertler var. Ben daha Arch'ı Archinstall ile kursam mı diyorum. Sizler Gentoo kurma hayalindesiniz.
Gentoo için de script var aslında ama çokta doğru çalışmıyor. Arch kurulumunu elle yapmak daha kolay aslında.
 
Var Aslında Hocam
GitHub - oddlama/gentoo-install: A gentoo installer with a TUI interface that supports systemd and OpenRC, EFI and BIOS, as well as variable disk layouts using ext4, zfs, btrfs, luks and mdraid.
 
Son düzenleme:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…