Biraz kısa evet. Ama günlük kullanımlarda bana yeterli geliyor şarj süresi. Sonuçta 7/24 takmıyorum kulaklığı. O nedenle şarj süresine aşırı derecede göz atmıyorum ama fiyat konusunda haklısın. Fiyatı normal bir kulaklığa göre yüksek.
Ben şöyle bir şey daha düşünüyorum biliyorsunuz JBL yan sanayii ürünü çok var ve orijinal kulaklığa göre yarı fiyatına acaba millet yan sanayii kullandığı için mi JBL'i herkes kullanıyor zannediyoruz?
Bu kulaklık herhalde bir bana dayanıklılık olarak kaliteli gelmedi. Ne zaman alsam ya elimde kalıyor ya da sağ veya sol kulaktan biri gidiyor, bir türlü anlayamadım.
Bu kulaklık herhalde bir bana dayanıklılık olarak kaliteli gelmedi. Ne zaman alsam ya elimde kalıyor ya da sağ veya sol kulaktan biri gidiyor, bir türlü anlayamadım.
Hem ismi var hem her açıdan iyi, pili aşırı uzun gidiyor benim ki JBL 520BT hem bilgisayarda kullanıyorum hemde telefonda her açıdan iyi hiçbir kötü yanını görmedim.