Gördüğüm herkeste JBL kulaklığın olması

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Art The Clown
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 36
  • Görüntüleme Görüntüleme 1B
Hocam seninkine baktım fiyatı baya yüksek ama o fiyata 20 saat kullanım süresi çok düşük geldi bana.
Biraz kısa evet. Ama günlük kullanımlarda bana yeterli geliyor şarj süresi. Sonuçta 7/24 takmıyorum kulaklığı. O nedenle şarj süresine aşırı derecede göz atmıyorum ama fiyat konusunda haklısın. Fiyatı normal bir kulaklığa göre yüksek.
 
Ben şöyle bir şey daha düşünüyorum biliyorsunuz JBL yan sanayii ürünü çok var ve orijinal kulaklığa göre yarı fiyatına acaba millet yan sanayii kullandığı için mi JBL'i herkes kullanıyor zannediyoruz?
 
Bu kulaklık herhalde bir bana dayanıklılık olarak kaliteli gelmedi. Ne zaman alsam ya elimde kalıyor ya da sağ veya sol kulaktan biri gidiyor, bir türlü anlayamadım.
 
Hem ismi var hem her açıdan iyi, pili aşırı uzun gidiyor benim ki JBL 520BT hem bilgisayarda kullanıyorum hemde telefonda her açıdan iyi hiçbir kötü yanını görmedim.
 
Arkadaşlar, bir dışarı çıkıyorum herkeste JBL kulak üstü kulaklık var. Bedava falan dağıtıldı da bizim haberimiz mi yok? Siz ne düşünüyorsunuz?
Estetik açıdan güzel, fena ses sunmuyor, markası bilindik (tamam alternatif çok iyi duyulmuş markalar da boldur fakat JBLi duymayan adam yok).
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…