Reis Corolla'nın sesini köklettirme bana şimdi
Detaylar
Kim cevapladı?Popüler kültür.
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 5.515
- Makaleler
- 4
- Çözümler
- 53
- Beğeniler
- 15.288
Biraz kısa evet. Ama günlük kullanımlarda bana yeterli geliyor şarj süresi. Sonuçta 7/24 takmıyorum kulaklığı. O nedenle şarj süresine aşırı derecede göz atmıyorum ama fiyat konusunda haklısın. Fiyatı normal bir kulaklığa göre yüksek.Hocam seninkine baktım fiyatı baya yüksek ama o fiyata 20 saat kullanım süresi çok düşük geldi bana.
Art The Clown
Üstün
- Katılım
- 15 Şubat 2024
- Mesajlar
- 1.086
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 540
Ben şöyle bir şey daha düşünüyorum biliyorsunuz JBL yan sanayii ürünü çok var ve orijinal kulaklığa göre yarı fiyatına acaba millet yan sanayii kullandığı için mi JBL'i herkes kullanıyor zannediyoruz?
- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1.363
- Çözümler
- 27
- Beğeniler
- 2.107
Herkes JBL kulaklık kullanmıyor. Sen algıda seçicilik yapıyorsun. Sana öyle geliyor.Arkadaşlar, bir dışarı çıkıyorum herkeste JBL kulak üstü kulaklık var. Bedava falan dağıtıldı da bizim haberimiz mi yok? Siz ne düşünüyorsunuz?
BurakBirinci
Üstün
- Katılım
- 2 Ocak 2024
- Mesajlar
- 2.204
- Makaleler
- 15
- Çözümler
- 13
- Beğeniler
- 2.852
Bu kulaklık herhalde bir bana dayanıklılık olarak kaliteli gelmedi. Ne zaman alsam ya elimde kalıyor ya da sağ veya sol kulaktan biri gidiyor, bir türlü anlayamadım.
- Katılım
- 15 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1.997
- Makaleler
- 4
- Çözümler
- 56
- Beğeniler
- 4.909
510BT'den bahsediyorsak zaten cok da kaliteli bir urun degil.Bu kulaklık herhalde bir bana dayanıklılık olarak kaliteli gelmedi. Ne zaman alsam ya elimde kalıyor ya da sağ veya sol kulaktan biri gidiyor, bir türlü anlayamadım.
Hem ismi var hem her açıdan iyi, pili aşırı uzun gidiyor benim ki JBL 520BT hem bilgisayarda kullanıyorum hemde telefonda her açıdan iyi hiçbir kötü yanını görmedim.
Estetik açıdan güzel, fena ses sunmuyor, markası bilindik (tamam alternatif çok iyi duyulmuş markalar da boldur fakat JBLi duymayan adam yok).Arkadaşlar, bir dışarı çıkıyorum herkeste JBL kulak üstü kulaklık var. Bedava falan dağıtıldı da bizim haberimiz mi yok? Siz ne düşünüyorsunuz?
NPC oldukları için.Arkadaşlar, bir dışarı çıkıyorum herkeste JBL kulak üstü kulaklık var. Bedava falan dağıtıldı da bizim haberimiz mi yok? Siz ne düşünüyorsunuz?