Gördüğüm herkeste JBL kulaklığın olması

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Art The Clown
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 36
  • Görüntüleme Görüntüleme 1B
Ses kalitesi iyi olmayan ama herkesin aldığı bir kulaklık markası.

Ses kalitesinde en iyi marka Bang Olufsen.
Bang&Olufsen kulaklıklar ne kadar değinmiyorum bile . JBL ile alakası bile olmayan kategoride adamlar.

Neden bu kadar çok Renault satılıyor sorusuna Audi en iyi araba demek gibi bir şey. Ayrıca ülkemizde Fiyatını hak etmiyor Bang&Olufsen. Fazla pahalı fiyatları.
 
Spor salonlarında da %90 JBL görüyorum ve maalesef ben de o kesimdenim bana hediye olarak gelmişti ama.
 
JBL kaliteli. JBL GO 3 kullanıyorum ve çok kaliteli sesi var.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…