Ses kalitesi iyi olmayan ama herkesin aldığı bir kulaklık markası.

Ses kalitesinde en iyi marka Bang Olufsen.
Bang&Olufsen kulaklıklar ne kadar değinmiyorum bile :D. JBL ile alakası bile olmayan kategoride adamlar.

Neden bu kadar çok Renault satılıyor sorusuna Audi en iyi araba demek gibi bir şey. Ayrıca ülkemizde Fiyatını hak etmiyor Bang&Olufsen. Fazla pahalı fiyatları.
 
Spor salonlarında da %90 JBL görüyorum ve maalesef ben de o kesimdenim :D bana hediye olarak gelmişti ama.