GTA 6'nın bilgisayara çıkmasını beklemek istemediğim için oyunu bitirip satmak istiyorum. Makedonya'dan almayı düşünüyorum, orada sıfırı 42.000 TL civarı. Sizce mantıklı mı? Burada cihazı satarken bir sorun yaşar mıyım?
Emin değilim ama satmak isterseniz iyi bir fiyata satarsınız. Türkiye'de biliyorsunuz fiyatlar epey bir uçuk. Sarı sitede ilan fiyatlarına bakıp ona göre fiyat biçersiniz.
Emin değilim ama satmak isterseniz iyi bir fiyata satarsınız. Türkiye'de biliyorsunuz fiyatlar epey bir uçuk. Sarı sitede ilan fiyatlarına bakıp ona göre fiyat biçersiniz.
Baktığım yerde stokta yokmuş. Orada Vatan gibi bir teknoloji mağazası var (www.neptun.mk) fakat orada 47.000₺. Bizde ikinci el 39.000₺'ye var kararsız kaldım.
GTA 6'nın bilgisayara çıkmasını beklemek istemediğim için oyunu bitirip satmak istiyorum. Makedonya'dan almayı düşünüyorum, orada sıfırı 42.000 TL civarı. Sizce mantıklı mı? Burada cihazı satarken bir sorun yaşar mıyım?
Hocam İtalya'dan birkaç ay önce 600€'ya satın aldım. Hiç pişman değilim, çok mutluyum. Neredeyse 2 katına satılıyor ülkemizde. Burada da yurt dışı cihazı olarak yüksek kârlar ile satmayı düşünmeyin bence. Temiz kullanmanız en önemli kriter. Temiz ikinci el mal her zaman kolay satılır.
Hocam İtalya'dan birkaç ay önce 600€'ya satın aldım. Hiç pişman değilim, çok mutluyum. Neredeyse 2 katına satılıyor ülkemizde. Burada da yurt dışı cihazı olarak yüksek kârlar ile satmayı düşünmeyin bence. Temiz kullanmanız en önemli kriter. Temiz ikinci el mal her zaman kolay satılır.
Cevaplarınız için teşekkür ederim. 42.000₺ olan mağazanın stoğu kalmamış 47.000₺'ye var. Yakınımda ikinci el 38.000₺'ye veren var sizce hangisi mantıklı?