Merhaba.
GTA 6'nın bilgisayara çıkmasını beklemek istemediğim için oyunu bitirip satmak istiyorum. Makedonya'dan almayı düşünüyorum, orada sıfırı 42.000 TL civarı. Sizce mantıklı mı? Burada cihazı satarken bir sorun yaşar mıyım?
Telefon değil ki, bu yurt dışı alınca IMEI falan kaydettireceksin fln. Bir sıkıntı olmaz garanti dışında. Yani garanti bence çok önemli değil, hunharca kullanmadığın sürece veya fabrikasal bir hata yoksa servis garantisine pek ihtiyaç duyulacağını sanmıyorum (fiyatı göz önünde bulundurarak).