Merhaba.

GTA 6'nın bilgisayara çıkmasını beklemek istemediğim için oyunu bitirip satmak istiyorum. Makedonya'dan almayı düşünüyorum, orada sıfırı 42.000 TL civarı. Sizce mantıklı mı? Burada cihazı satarken bir sorun yaşar mıyım?

Telefon değil ki, bu yurt dışı alınca IMEI falan kaydettireceksin fln. Bir sıkıntı olmaz garanti dışında. Yani garanti bence çok önemli değil, hunharca kullanmadığın sürece veya fabrikasal bir hata yoksa servis garantisine pek ihtiyaç duyulacağını sanmıyorum (fiyatı göz önünde bulundurarak).
 
Telefon değil ki, bu yurt dışı alınca IMEI falan kaydettireceksin fln. Bir sıkıntı olmaz garanti dışında. Yani garanti bence çok önemli değil, hunharca kullanmadığın sürece veya fabrikasal bir hata yoksa servis garantisine pek ihtiyaç duyulacağını sanmıyorum (fiyatı göz önünde bulundurarak).
Hocam az öncede yazmıştım 42.000₺ olan yerde stok kalmamış. 47.000₺'ye var. Benimde yakınımda ikinci el satan var 38.000₺'ye. Hangisini almak mantıklı sizce?
 
Hocam az öncede yazmıştım 42.000₺ olan yerde stok kalmamış. 47.000₺'ye var. Benim de yakınımda ikinci el satan var 38.000₺'ye. Hangisini almak mantıklı sizce?

2. el fiyatı uygunmuş ama bir sıkıntısı var mı yok mu? Onu buradan bilemeyiz maalesef. Sıkıntılıysa eğer sorumlu olmak istemeyiz. Gerekli testler nasıl yapılıyor bilmiyorum ama sağlamsa al. 9k az değil.