Arantheim
Uzman
Merhabalar,
Son zamanlarda forumda oyunun henüz sadece PlayStation için ön siparişe açılmış olmasına rağmen neden bu kadar çok GTA 6 konusu açıldığını gerçekten çok merak ediyorum. Önümüzde henüz 4-5 aylık bir süreç var. Daha oyunu kendi gözlerimizle görmeden, deneyimlemeden "Parası pahalı mı?", "Optimizasyon sorunu olur mu?", "Hikayesi şöyle mi olacak?" gibi sorular sormak hem yersiz bir gündem yaratıyor hem de hikaye tahminleriyle bir nevi spoiler niteliği taşıyor. Lütfen oyun çıkana kadar bu tarz asılsız veya erken soruları sormayı bırakalım.
Fiyat konusuna gelecek olursak, bence fiyatı günümüz piyasasına göre gayet normal. Bugün Resident Evil gibi yapımlar 53 dolar fiyat etiketiyle güncel kurda yaklaşık 2.500 TL civarında satılırken, GTA 6 gibi devasa bir yapımın 4.000 - 5.000 TL bandında çıkması oyun sektörünün şu anki küresel ve yerel gerçekleriyle tamamen uyuşmaktadır. Oyun çıkmadan bu tarz ön yargılı tartışmalarla forumu doldurmak yerine sabırla beklemek en mantıklısı olacaktır.
Olumsuz da olsa sen de konu açmışsın bak
Ben PS oyuncusu değilim, PC oyuncusuyum. Ben daha çok bekleyeceğim ama açılan her konuya bakıyorum, görmek istiyorum çünkü ne var ne yok, yalan da olsa doğru da olsa.
Hayvanlar koklaşa koklaşa, insanlar da konuşa konuşa anlaşır