Sürprizbozan GTA VI çıkmadan başlayan tartışmalar ve oluşturulan fiyat algısı


Olumsuz da olsa sen de konu açmışsın bak GTA 6 bu başka oyunlara benzemez. 2013'te çıkan GTA 5'i insanlar hâlâ deli gibi oynarken GTA 6'ya 5-6 ay kaldı, heyecanı doğal olarak bir konu açtırıyor; bunda kötü bir şey yok bence.
Ben PS oyuncusu değilim, PC oyuncusuyum. Ben daha çok bekleyeceğim ama açılan her konuya bakıyorum, görmek istiyorum çünkü ne var ne yok, yalan da olsa doğru da olsa.
Hayvanlar koklaşa koklaşa, insanlar da konuşa konuşa anlaşır
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…