Detaylar
Kim cevapladı?Vâveylâ
Başarılı
Türkçe menü olmayan bir oyuna bizimkiler hemen bütün parasını vermiş
Türkçe yoksa o oyun benim gözümde çöpten farkı yoktur. Kastilya İspanyolcası bile var Türkçe yok, bravo.
yusufir
Yetkin
- Katılım
- 22 Mayıs 2024
- Mesajlar
- 238
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 194
Türkçe menü olmayan bir oyuna bizimkiler hemen bütün parasını vermişTürkçe yoksa o oyun benim gözümde çöpten farkı yoktur. Kastilya İspanyolcası bile var Türkçe yok, bravo.
Sırf senin yerel dilin oyunda yok diye, o şeye çöp demek biraz tuhaf değil mi sence de? Tamam biz de oyunda Türkçe dil desteği istiyoruz. Ama çıkıp da o oyuna çöp demiyoruz.
1998'den beri Rockstar'ın dil eklemesini yaptığını gördün mü? Türkiye'de anca LoL falan oynanıyor.Türkçe menü olmayan bir oyuna bizimkiler hemen bütün parasını vermişTürkçe yoksa o oyun benim gözümde çöpten farkı yoktur. Kastilya İspanyolcası bile var Türkçe yok, bravo.
Vâveylâ
Başarılı
Değil. Sen geleceksin Türkiye'de yüksek fiyata satacaksın ama Türkçe eklemeyeceksin, yok öyle dünya. Madem milyarlarca dolar harcıyorsunuz en kötü 500.000 Lira verip Calypso Çeviri gibi yerlere yaptırın yani.Sırf senin yerel dilin oyunda yok diye, o şeye çöp demek biraz tuhaf değil mi sence de? Tamam biz de oyunda Türkçe dil desteği istiyoruz. Ama çıkıp da o oyuna çöp demiyoruz.
Umurumda mı?1998'den beri Rockstar'ın dil eklemesini yaptığını gördün mü? Türkiye'de anca LoL falan oynanıyor.
yusufir
Yetkin
- Katılım
- 22 Mayıs 2024
- Mesajlar
- 238
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 194
Değil. Sen geleceksin Türkiye'de yüksek fiyata satacaksın ama Türkçe eklemeyeceksin, yok öyle dünya. Madem milyarlarca dolar harcıyorsunuz en kötü 500.000 Lira verip Calypso Çeviri gibi yerlere yaptırın yani.
Şöyle düşün;
Bi oyun yapıyorsun, ama biri gelip, sırf kendi yerel dili yok diye, o emeklerini hiçe sayıp, oyununa "Çöp" diyor. Ne hissederdin?
Vâveylâ
Başarılı
Eğer o dilde oynayan kişi sayısı azsa ve indie gibi bütçesi az olan ve az oynana bir oyunsa yine önerisini dikkate alıp ilerleyen zamanlar eklemeye çalışırdım yapay zeka yardimi ile.Şöyle düşün;
Bi oyun yapıyorsun, ama biri gelip, sırf kendi yerel dili yok diye, o emeklerini hiçe sayıp, oyununa "Çöp" diyor. Ne hissederdin?
yusufir
Yetkin
- Katılım
- 22 Mayıs 2024
- Mesajlar
- 238
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 194
Eğer o dilde oynayan kişi sayısı azsa ve indie gibi bütçesi az olan ve az oynana bir oyunsa yine önerisini dikkate alıp ilerleyen zamanlar eklemeye çalışırdım yapay zeka yardimi ile.
İşte o yapay zeka ile yapılan çevirilerin çoğu ya bozuk oluyor, ya da oyunla alakasız. O yüzden, yapay zeka ile yapılan çevirileri ciddiye alamıyorum nedense. Aynı durum dublaj için de geçerli.
Vâveylâ
Başarılı
Gayette iyi oluyor. Google Çeviri, fiilimsi ve ekleri tam bilemez, Qwen gayet rahat bir sekilde ceviriyor.İşte o yapay zeka ile yapılan çevirilerin çoğu ya bozuk oluyor, ya da oyunla alakasız. O yüzden, yapay zeka ile yapılan çevirileri ciddiye alamıyorum nedense. Aynı durum dublaj için de geçerli.
Benzer konular
Yeni konular
-
-
LoL'de Katarina oynarken bilinmesi gerekenler ve komboları nelerdir?
- Koneko Toujou
- Mesaj: 1
-
-
-
-
-
-