Dün akşam itibariyla satın almış bulunmaktayım. Umarım beklediğimize değer.
 

Dosya Ekleri

  • Ekran görüntüsü 2026-06-26 114658.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-26 114658.webp
    782,1 KB · Görüntüleme: 23
Türkçe menü olmayan bir oyuna bizimkiler hemen bütün parasını vermiş :) Türkçe yoksa o oyun benim gözümde çöpten farkı yoktur. Kastilya İspanyolcası bile var Türkçe yok, bravo.

Sırf senin yerel dilin oyunda yok diye, o şeye çöp demek biraz tuhaf değil mi sence de? Tamam biz de oyunda Türkçe dil desteği istiyoruz. Ama çıkıp da o oyuna çöp demiyoruz.
 
Türkçe menü olmayan bir oyuna bizimkiler hemen bütün parasını vermiş :) Türkçe yoksa o oyun benim gözümde çöpten farkı yoktur. Kastilya İspanyolcası bile var Türkçe yok, bravo.
1998'den beri Rockstar'ın dil eklemesini yaptığını gördün mü? Türkiye'de anca LoL falan oynanıyor.
 
Sırf senin yerel dilin oyunda yok diye, o şeye çöp demek biraz tuhaf değil mi sence de? Tamam biz de oyunda Türkçe dil desteği istiyoruz. Ama çıkıp da o oyuna çöp demiyoruz.
Değil. Sen geleceksin Türkiye'de yüksek fiyata satacaksın ama Türkçe eklemeyeceksin, yok öyle dünya. Madem milyarlarca dolar harcıyorsunuz en kötü 500.000 Lira verip Calypso Çeviri gibi yerlere yaptırın yani.

1998'den beri Rockstar'ın dil eklemesini yaptığını gördün mü? Türkiye'de anca LoL falan oynanıyor.
Umurumda mı?
 
Değil. Sen geleceksin Türkiye'de yüksek fiyata satacaksın ama Türkçe eklemeyeceksin, yok öyle dünya. Madem milyarlarca dolar harcıyorsunuz en kötü 500.000 Lira verip Calypso Çeviri gibi yerlere yaptırın yani.

Şöyle düşün;

Bi oyun yapıyorsun, ama biri gelip, sırf kendi yerel dili yok diye, o emeklerini hiçe sayıp, oyununa "Çöp" diyor. Ne hissederdin?
 
Şöyle düşün;

Bi oyun yapıyorsun, ama biri gelip, sırf kendi yerel dili yok diye, o emeklerini hiçe sayıp, oyununa "Çöp" diyor. Ne hissederdin?
Eğer o dilde oynayan kişi sayısı azsa ve indie gibi bütçesi az olan ve az oynana bir oyunsa yine önerisini dikkate alıp ilerleyen zamanlar eklemeye çalışırdım yapay zeka yardimi ile.
 
Eğer o dilde oynayan kişi sayısı azsa ve indie gibi bütçesi az olan ve az oynana bir oyunsa yine önerisini dikkate alıp ilerleyen zamanlar eklemeye çalışırdım yapay zeka yardimi ile.

İşte o yapay zeka ile yapılan çevirilerin çoğu ya bozuk oluyor, ya da oyunla alakasız. O yüzden, yapay zeka ile yapılan çevirileri ciddiye alamıyorum nedense. Aynı durum dublaj için de geçerli.
 
İşte o yapay zeka ile yapılan çevirilerin çoğu ya bozuk oluyor, ya da oyunla alakasız. O yüzden, yapay zeka ile yapılan çevirileri ciddiye alamıyorum nedense. Aynı durum dublaj için de geçerli.
Gayette iyi oluyor. Google Çeviri, fiilimsi ve ekleri tam bilemez, Qwen gayet rahat bir sekilde ceviriyor.