Anne ve baba tarafının okumuş ve güncel dünya şartlarının neyi istediğinin farkında olan, bilinçli kesimi dışında hepsinden nefret ediyorum.
'Kuran-ı Kerim'e uygun yaşıyoruz.' deyip ilk kelimesi olan 'İkra' kelimesinin anlamını bilmiyorlar, yaratan bile 'Oku' demiş sana. Adam okumamış ve gelip bana 'Mezuna kalsan da bir b*k olmaz senden, baban seni sanayiye yollasın elin ekmek görsün.' diyor. Sülalemin %70'i bunun gibi 3 IQ adamlardan oluşuyor.
Yengemi sevmiyorum iyilik yapıyoruz niye yaptın niye diye ters bakarak cevap veriyor ben simdi bununla nasıl anlaşim? Kuzenlerimin (taraf vermiyorum) 2 3 tanesi 2 kurus etmez.
Anne ve baba tarafının okumuş ve güncel dünya şartlarının neyi istediğinin farkında olan, bilinçli kesimi dışında hepsinden nefret ediyorum.
'Kuran-ı Kerim'e uygun yaşıyoruz.' deyip ilk kelimesi olan 'ikra' kelimesinin anlamını bilmiyorlar, yaratan bile 'oku' demiş sana. Adam okumamış ve gelip bana 'mezuna kalsan da bir b*k olmaz senden, baban seni sanayiye yollasın elin ekmek görsün.' diyor. Sülalemin %70'i bunun gibi 3 IQ adamlardan oluşuyor.
Anne tarafından kimseyle 9-10 aydır konuşmuyorum.(Annem hariç, anneannem vefat etti) Baba tarafında amcam var akıbetini bilmem etmem, öz babaannem zamanında intihar etmiş.
Ama üvey babaannem ve dedemle konuşurum sık sık onları ziyarete giderim.
İşin mottosu, az insan çok huzur. Bunu yaparsanız hayat kaliteniz bir hayli artar, hele Türkiye gibi sosyal çürümenin epey arttığı bir yerde iseniz.
Hepsi. Anne, baba tarafı fark etmeksizin akrabalarımın tamamı cahil, yobaz ve bununla gurur duyan insanlar. Omurgaları yok, kim önlerine yem koyarsa onlara göre eğilip bükülüyorlar. Kendileriyle 15 dakika görüşmek dahi midemi bulandırıyor.