Detaylar
Kim cevapladı?Genel olarak forum kültürünü seviyorum, o yüzden öyle sevmediğim bir forum yok. Her yerin kendine has problemleri var, buranın da var. Bilindik hiçbir forumun da adamakıllı bir sevilmeme sebebi olamaz bence, kişisel sıkıntılar dışında.
Cipher10101
Becerikli
Donanım haber çünkü tasarımı kötü.
- Katılım
- 17 Aralık 2023
- Mesajlar
- 2.644
- Makaleler
- 1
- Beğeniler
- 4.260
Bura hariç hepsi. Çünkü onlarda sevdiğim üyeler yok. @Lotr Manyağı 
Astronotarda
Üstün
Ben yeşil forumdan nefret ettim, ki buradaki çoğu insan da etmiştir zaten. Donanım'ın da tasarımı çok kötü üstte söylendiği gibi.
Kırmızı siteden nefret ediyorum, çoluk çocuk kim varsa hepsi o sitede. O forumun sahibini de sevmiyorum.
Vâveylâ
Uzman
En sevmediğim sponsor alıp çöp ürünlerin videosunu çekip öneren ve bunu yapan kişiyi destekleyen tipler. Hangisi olduğunu anlayın.
- Katılım
- 19 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 1.301
- Beğeniler
- 743
Kırmızı siteden nefret ediyorum, çoluk çocuk kim varsa hepsi o sitede. O forumun sahibini de sevmiyorum.
O forumun sahibini neden sevmediğini anlayabilmiş değilim ama ne kadar cahil insan varsa orada toplandığı bir gerçek. Onun haricinde, gerek moderatörleri gerekse toksik kitlesi yüzünden yeşil forumu ben sevmiyorum.
Benzer konular
Yeni konular
-
-
-
-
MSI 274UPF monitörde alt kısımda çizgiler çıkma sorunu
- Mert kaan almuhan
- Mesaj: 2
-
Birden fazla CSFloat hesabına tek bir Stripe hesabı bağlanabilir mi?
- Koneko Toujou
- Mesaj: 1
-
-
-