5 yıldır her forumda bulundum. Kitlesi az ama çok aktif olanları her zaman daha çok sevmişimdir. Çünkü kitle fazla oldu mu çok saçma konular açılıyor, moderatörler sapıtıyor, her türden insan olduğu için doğru bilgiye ulaşmak çok zor oluyor. Burayı seviyorum. İlgilendiğim kategoride açılan konulara yetişip insanlara yardımcı olmaktan mutlu oluyorum. Moderatörlerde iyi insanlar. Ha arada üç beş tanesi denk geliyo ama onlar her yerde varlar yani nasıl engelliyeceksin ki?