YASEDEM
Deneyimli
- Katılım
- 15 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 853
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 686
Şimdiye kadar sadece yeşilliği ve burayı kullandım. Yeşillikten nefret ediyorum çünkü kitlesi çok kötü. Bilgisizler sadece millete sataşıyorlar.
Donanım'dır herhalde ekipman kategorisinde hiçbir şey bildikleri yok ve tasarımı e-Devlet'e benziyor.