YASEDEM
Deneyimli
- Katılım
- 15 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 854
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 687
Şimdiye kadar sadece yeşilliği ve burayı kullandım. Yeşillikten nefret ediyorum çünkü kitlesi çok kötü. Bilgisizler sadece millete sataşıyorlar.
Donanım'dır herhalde ekipman kategorisinde hiçbir şey bildikleri yok ve tasarımı e-Devlet'e benziyor.
Arşiv mi haber mi?Donanım'dır herhalde ekipman kategorisinde hiçbir şey bildikleri yok ve tasarımı e-Devlet'e benziyor.
Orası çok acayip bir yer. Konu dışında biri var, dini inkar ederek troll yapıyor. Sonra çoluk çocuk gelip bir şeyler diyor. 2 sayfada bitecek konu 10 sayfa oluyor falan. Burada öyle bir şey görmedim.