Konuyu atlamayayım diye mesaja beğeni bırakmıştım da unutmuşum, kusura bakma.
Senin konuları hatırlıyorum, epeydir bir laptop alma arifesindesin. Bütçe belli olmadığı için her bütçeden öneri yapmak daha mantıklı olur. Gerçi zaten sen de benim atacağım modelleri biliyorsundur ama yine de üzerinden geçelim.
Baktın bütçe pek çıkmıyor, HX & 5060 LOQ alıırsın.
Baktın biraz daha çıkıyor, 5060'lı F16 alırsın, R7 260 ya da i5HX, fark etmez.
Ama bütçeyi 5070 Ti seviyelerine taşırsan ben Game Garaj'dan yana bir problem görmüyorum. talon'un dediği gibi kendiliğinden bir PTM ile gelmesi avantaj. Onun dışında donanıma para vermek istiyorsun zaten söylediğin kadarıyla. Ha, G-Sync mesela benim için büyük bir eksi, bu cihazda da G-Sync yok ama yapacak bir şey de yok gibi görünüyor.
Nihayetinde benim de önerim yine Predator Helios Neo olurdu. Sıvı metal konusunda kafanın karışmasına gerek yok. Merak etme, yer değiştirme gibi gibi durumlar safsatadan ibaret. Canavar gibi çalışıyor cihazlar. En büyük soru işaretleri, sıvı metalli cihazlar stantlarda kullanılırsa sıvı akar mı vesaire diye fakat böyle bir durum da yok. RAM olayında ise 1x32 olsun, 2x16 olsun, boş ver kasma. 1x32 gelirse ileride bütçen müsait olduğunda 16 ya da 32 takar geçersin. 2x16 gelirse de elleme kalsın öyle, yeterli zaten.
En son servis ağı muhabbetine değinecek olursam da, her firmanın batırdığı muhabbetler var. Saysam ASUS'un da, Acer'in de, Game Garaj'ın da tonla şikayetlerini dökerim buraya. O yüzden benim için servis ağı önemli mi? Önemli. Fakat satın alma kriterim olarak başı çekmiyor.
Söylemek istediklerim bunlardı.