Fiber internete geçmeyi düşünüyoruz. Mevcut olarak Superonline kullanıyoruz, memnunuz; herhangi bir kesilme vesaire yaşamıyoruz yıllardır. Altyapı Türk Telekom'a ait olduğu için Superonline sadece taahhütsüz paketleri sunuyor. Turknet de aynı şekilde taahhütsüz, biliyorsunuz. İnternet babamın üstüne, kendisi taahhütsüz internete pek sıcak bakmıyor, sürekli zam gelir diye. Türk Telekom'da da internet fiyatları çok pahalı gibi sanki; örneğin 200 Mbps fiber 1.100 TL. Aynı zamanda Türk Telekom'dan memnun olmayan birçok yorum gördüm, söylentiler doğru mu?
Ben olabildiğince hızlı paket istiyorum. 100 Mbps değil de 200 Mbps gibi. Superonline'da 100 Mbps fiyatına 1000 Mbps kampanyası vardı ancak altyapı Türk Telekom'a ait olduğu için kullanamıyoruz. Taahhütsüz paketlere ne sıklıkla zam yapılıyor, örneğin 1 yıl içinde kaç kere zam gelir? Ortalama ne kadar gelir?