Havit H2002P'den MCHOSE V9 Pro'ya geçtikten sonra yaşanan pişmanlık


Hala kullanıyor musun memnun musun?
 
Uygulamasından ekolayzer ayarı yaptınız mı? Öyle yapıp sesi düzeltenleri gördüm.
Ben yapıp kullandım, faydasını gördüm. Zaten bir tek CS2 oynuyorum. Eşim kullanıyor, bu ara benim yaptığım EQ ayarından rahatsız olmuş, defaultta kullanıyor o şu an. Ben HyperX Cloud 3S aldım, onu kullanıyorum.
 

Peki sizce alınır mı?
 
Ben de çok kararsız kaldım; yine de aldım, gelince göreceğiz bakalım.

Hocam illa kablosuz alacaksan neptune N9 Ultra alsaydın keşke. MCHOSE fiyatı bayağı kazıklaşmış. 1K daha ucuz olan N9 Pro ile arasında çok fark bile yoktur diye tahmin ediyorum. Hepsi birbirine benziyor bu bütçede olanların. Ultra olanda titanyum sürücü var o en iyisi bence bunların arasında.
 
Hocam, onu alıp iade etmiştim zaten. Ben de EQ ayarı yapmama rağmen sesi çok kötüydü; o yüzden almadım.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…