Hocam teslim aldım bugün. Denedim malzeme kalitesi fena değil. Mikrofon kalitesini beğendim. Ses anlamında Havit'ten eksisi vardir artışı yok. Ancak setup beyaz ve mikrofonu fena değil ve kablosuz oluşu sebebiyle iade etmeyecegim. Dursun idare eder işte. Arkadaşların dediği gibi 5 6 k üzerine çıkmadıkça kablosuz kulaklık almanın bir anlamı yok sanırım.

Hala kullanıyor musun memnun musun?
 
Uygulamasından ekolayzer ayarı yaptınız mı? Öyle yapıp sesi düzeltenleri gördüm.
Ben yapıp kullandım, faydasını gördüm. Zaten bir tek CS2 oynuyorum. Eşim kullanıyor, bu ara benim yaptığım EQ ayarından rahatsız olmuş, defaultta kullanıyor o şu an. Ben HyperX Cloud 3S aldım, onu kullanıyorum.