Hocam teslim aldım bugün. Denedim malzeme kalitesi fena değil. Mikrofon kalitesini beğendim. Ses anlamında Havit'ten eksisi vardir artışı yok. Ancak setup beyaz ve mikrofonu fena değil ve kablosuz oluşu sebebiyle iade etmeyecegim. Dursun idare eder işte. Arkadaşların dediği gibi 5 6 k üzerine çıkmadıkça kablosuz kulaklık almanın bir anlamı yok sanırım.

Hala kullanıyor musun memnun musun?
 
Uygulamasından ekolayzer ayarı yaptınız mı? Öyle yapıp sesi düzeltenleri gördüm.
Ben yapıp kullandım, faydasını gördüm. Zaten bir tek CS2 oynuyorum. Eşim kullanıyor, bu ara benim yaptığım EQ ayarından rahatsız olmuş, defaultta kullanıyor o şu an. Ben HyperX Cloud 3S aldım, onu kullanıyorum.
 
Ben de çok kararsız kaldım; yine de aldım, gelince göreceğiz bakalım.

Hocam illa kablosuz alacaksan neptune N9 Ultra alsaydın keşke. MCHOSE fiyatı bayağı kazıklaşmış. 1K daha ucuz olan N9 Pro ile arasında çok fark bile yoktur diye tahmin ediyorum. Hepsi birbirine benziyor bu bütçede olanların. Ultra olanda titanyum sürücü var o en iyisi bence bunların arasında.