Arkadaşlar selam, önceki monitörüm 3 ölü pikselliydi, Dell 2524H bir problem yaratmıyordu, bana fark ettirmiyordu. Şimdi bu monitörü kullanıyorum, yani araya hafta sonu da girecek, kulaklıkta garantide. Benim kafayı yemek üzereyim, yani uğraşılır mı? Reddetme problemleri de var, 2 adet çıktı şu ana kadar. Ne yapayım, yarın mı göndereyim, pazartesi mi göndereyim?
Son düzenleyen: Moderatör: