Denkc

Becerikli
Katılım
5 Temmuz 2025
Mesajlar
212
Beğeniler
63
Arkadaşlar selam, önceki monitörüm 3 ölü pikselliydi, Dell 2524H bir problem yaratmıyordu, bana fark ettirmiyordu. Şimdi bu monitörü kullanıyorum, yani araya hafta sonu da girecek, kulaklıkta garantide. Benim kafayı yemek üzereyim, yani uğraşılır mı? Reddetme problemleri de var, 2 adet çıktı şu ana kadar. Ne yapayım, yarın mı göndereyim, pazartesi mi göndereyim?

Ekran görüntüsü 2026-06-25 153624.webp


Ekran görüntüsü 2026-06-25 153637.webp


Ekran görüntüsü 2026-06-25 153559.webp
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Dua raporu falan isterler mi?


Hocam monitörde parmak izi oluştu ve tişörtle falan siliyorum, gitmiyor bu parmak izi lekesi. Bir de diğer korkum şimdi reddederler ya da değişim yaparlar, gelir 2 ölü pikselden fazla çıkar, bu sefer ben çıldırırım artık. Yani, kredi ile aldım, iade de etmek istemiyorum. Kredi geri gelecekte o limitle tekrar alacağım da cart da vs. Bir ton olay.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
2 ölü piksele değişim yapmazlar. DOA isterler. Orda da büyük ihtimal 3-5 piksel koşulunu öne sürerek reddederler. İade alırsın ama değişim için THH ile olabilir. Ona da aylar gider. İade edip yeniden sipariş vermeniz daha mantıklı.

Açıklama isterlerse beğenmedim veya bu tarz bir yoruma dayalı görüş bildirirsiniz. İstenmiyorsa direkt iade edin geçin.
 
Detaya girme, iade etmek istiyorum de; o şekilde kabul ederler. Diğer türlü değişimde başını ağrıtabilirler. Satıcı Hepsiburada mı? Hepsiburada ise iade konusunda için ferah olsun, alırlar iade.
 
Detaya girme iade etmek istiyorum de, o şekilde kabul ederler. Diğer türlü değişimde başını ağrıtabilirler. Satıcı Hepsiburada mı? Hepsiburada ise iade konusunda için ferah olsun alırlar iade.

Resmi satıcı Hepsiburada'da iade beni çok yorar fair finans kredi limiti ile aldım hocam, ekstra olarak o limit geri gelecek kredim kapanacak tekrar o limitle sipariş ver vs vs, böyle kullansam sorun olur mu?

2 ölü piksele değişim yapmazlar. DOA isterler. Orda da büyük ihtimal 3-5 piksel koşulunu öne sürerek reddederler. İade alırsın ama değişim için THH ile olabilir. Ona da aylar gider. İade edip yeniden sipariş vermeniz daha mantıklı.

Açıklama isterlerse beğenmedim veya bu tarz bir yoruma dayalı görüş bildirirsiniz. İstenmiyorsa direkt iade edin geçin.
öbür monitörüm 3 ölü pikselli bugüne kadar detayını fark etmemiştim, 1080p dell 2524h ilk aldığım da fark etmiştim onu da iade etmemiştim kullanmak için işte tekrar bugün yaptım gene 3 tane bana hiç bir zaman dikkatimi hiçbir zaman çekmedi. O kadar oyun oynadım vs.
 
Arkadaşlar selam, önceki monitörüm 3 ölü pikselliydi, Dell 2524h bir problem yaratmıyordu, bana fark ettirmiyordu. Şimdi bu monitörü kullanıyorum, yani araya hafta sonu da girecek, kulaklıkta garantide. Benim kafayı yemek üzereyim, yani uğraşılır mı? Reddetme problemleri de var, 2 adet çıktı şu ana kadar. Ne yapayım, yarın mı göndereyim, pazartesi mi göndereyim?


3 ölü pixel var de, onu fark edemeyebilirler. En kötü "ben yanlış görmüşüm" dersin. Şansını dene ve müşteri temsilcisine yaz.
 
Evet arkadaşlar haklsınız sıfır ürün alıyorum biraz da şans işi uğraşmak istemiediğim için artık beynim yoruldu bu konulardan, ben olsam iade ederdim vs haklısınız ama uğraşmak istemiyorum, 14 gün sürem var kullanayım göze çarparsa ederim.

Neden? Siz 0 parası ödediğiniz monitörü 2. el kullanmak zorunda değilsiniz. Şansınızı deneyin.
Yok ürün sıfır geldi zaten tek ölü piksel kusur. Sadece uğraşmak istemiyorum hocam dediğim gibi 14 gün sürem var 13 günde gene iade talebi oluşturabiliyorum bir en azından 1 hafta deneyeyim eğer çoğalırsa, direk gönderirim en azından 1 hafta denyeyim bakalım.