Forum kültürü zaten eridi bile. Ayakta kalmayı başaran bi Technopat var bi de Techolay. SDN, Donanımhaber, Donanımarşivi, ForumTR vs. tarihe gömüldü. Bazen bende kendime soruyorum eskiler mi daha güzeldi diye. Eskiden oynadığımız oyunlar GTA, CS, Unchartedlar, CODlar neredeyse 10-20 yıl olmuş çıktıkları zaman. 2010 dönemindeki bir oyunların grafiği 2020'deki oyunların grafikleriyle fark yok mesela. O eski telefonlar mesela Nokia, Blackberry, Sony, Samsung, İphone devrim yaratıyorlardı tasarımda, donanımda vs. sanki elimizde cep bilgisayarı varmış gibi hissetdiriyordu. Şimdi ise tek tip tasarım, biraz cilalanmış kamera, işlemciler vs. Bence teknoloji yeterince hızlı gelişti ve gelişim yavaşladı, artık insanlar gelişmek yerine standart, tek tip teknolojiye alıştılar. Firmalarda insanları artık kafası uyuşuk tüketici olduklarını fark edip, standartlaşma yolu tercih ettiler.