- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 824
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 7
- Beğeniler
- 811
Facebook'ta sohbet ve FB oyunları zamanı. Sanki hiç yokmuş gibi kayboldu gitti. Yaş fark etmeksizin birçok kişi PC üzerinden kullanırdı. Şimdi mobilde bile kullanım az veya kitle farklıdır. Sanki hiç kullanmamışım gibi ne hesabın e-postasını ne de şifresini hatırlıyorum. Aynı şekilde Adobe Flash Player oyunları da.
Müzikler arasında 2012-2015 yıllarında en çok arabesk rap popülerdi. Birçok şarkıda "kalemim kırıldı" cümlesine rastlamak mümkündü. En çok bağıran kazanır mantığı bayağı hakimdi. Günümüzde rap bambaşka bir halde.
Oyunlarda da eskiden olsa 30 FPS bile yeter, şimdi 120 bile heves vermiyor diyen de tek ben değilimdir. Android oyunları da artık reklam doldurayım, para kazanayım'dan ibaret. Çok az AAA oyun var. 2015 öncesi çoğu Android oyun ya Play Store'den kalktı ya da unutuldu gitti. Ya da güncellemeler ile birlikte bozdular. O zamanlar oynayıp ismini hatırlamadığım veya şu an bulamadığım bir sürü oyun var. Hiç var olmamış gibi sadece 3-5 anı ile aklımdalar.
Benzer şekilde forumda aktiflik mi düştü, açtığım konulardan mı kaynaklı bilmiyorum ancak ilk zamanlarda bayağı cevaplayan olurdu. Şimdi bakıyorum, çoğu hesabı silmiş. Eskisi gibi aktiflik mi yok, yoksa cevaplayan mı? Yoksa forum kültürü mü bitti.
Müzikler arasında 2012-2015 yıllarında en çok arabesk rap popülerdi. Birçok şarkıda "kalemim kırıldı" cümlesine rastlamak mümkündü. En çok bağıran kazanır mantığı bayağı hakimdi. Günümüzde rap bambaşka bir halde.
Oyunlarda da eskiden olsa 30 FPS bile yeter, şimdi 120 bile heves vermiyor diyen de tek ben değilimdir. Android oyunları da artık reklam doldurayım, para kazanayım'dan ibaret. Çok az AAA oyun var. 2015 öncesi çoğu Android oyun ya Play Store'den kalktı ya da unutuldu gitti. Ya da güncellemeler ile birlikte bozdular. O zamanlar oynayıp ismini hatırlamadığım veya şu an bulamadığım bir sürü oyun var. Hiç var olmamış gibi sadece 3-5 anı ile aklımdalar.
Benzer şekilde forumda aktiflik mi düştü, açtığım konulardan mı kaynaklı bilmiyorum ancak ilk zamanlarda bayağı cevaplayan olurdu. Şimdi bakıyorum, çoğu hesabı silmiş. Eskisi gibi aktiflik mi yok, yoksa cevaplayan mı? Yoksa forum kültürü mü bitti.