Holokost'u kanıtlayan belgeler ve videolar

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Stardew Valley
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 479
Afganistan olayı 11 Eylül tabii ki.

Naziler sansürlenmesi gereken şeylerdi Naziler döneminde her şey sansürleniyorsa şimdi Nazilerde sansürlenebilir.

Afganistan'in 11 Eylul ile alakasi yok Rusya oradaki uyusturucu ticaretini kontrol etmesin diye girdi ABD. Ikincisi ABD'nin Irak'a vs. girmesinin de 11 Eylul ile alakasi yok 11 Eylul'u yapan ABD'nin kendisi zaten.

Naziler donemini niye bir milletin tamamina yikiyorsun o zaman Hitler'in politikalari sebebiyle boyle oldu. Dunya'da cicek ve cikolata atilarak yapilan savas yok ki tek katliam buymus gibi bahsedilsin. Bak ben o kamplarda yapilanlar iyi seylerdi demiyorum ama Dunya tarihinde pek cok savasta bunlar oldu ozellikle de tarihte geriye gittikce. Ancak yahudiler bugun sirf kendi duzenleri ve rahatlari icin tamamen baska bir cografyadaki masumlari ve insanlari oldurdu, oldurmeye de devam ediyor. Bunun nazi kamplarinda yapilandan hicbir farki yok.
 
11 Eylül'u yapan ABD'nin kendisi zaten.

Neye dayanarak söylüyorsun?


Çünkü Nazi partisine oy veren Almanlardı.

Ancak yahudiler bugün sirf kendi duzenleri ve rahatlari icin tamamen baska bir cografyadaki masumlari ve insanlari oldurdu, oldurmeye de devam ediyor. Bunun nazi kamplarinda yapilandan hiçbir farki yok.

Nasıl farkı yok? Sadece bir kıyaslama Naziler 6 milyon kişiyi öldürdü İsrail Ordusuda 70 bin kişi.

Savaşlarda illaki birisi ölecektir.

Gazze'de bir katliam var ama abartılıyor.

Sen zaten İsrail'in neden kurulduğunda bilmiyorsun.
 
Son düzenleme:

Sen ABD'nin Orta Dogu'ya ozgurluk icin girdigini saniyorsan sana gecmis olsun zaten kardes. ABD'nin korfez ulkerinden sonra Orta Dogu'ya girmek istedigi zaten barizdi. Bunun icin sadece bir neden lazimdi ayni I. Dunya savasinda veliahtin gostermelik oldurulmesi gibi.

alskdasdla abi kafayi yiyecegim mantiga bak ya. O donem Avrupa'da zaten fasizm yukseliyordu Ingiltere'de bile Churchill oncesi fasizm sesleri vardi uzerine Ingiltere'nin Almanlar ile ittifak yapip Rusya'ya saldirabilecegi muhabbeti donuyordu.

Masum oldurmenin rakami mi olur kardesim adamlar bir ulkeyi ve toplumu vatanindan etti zorla ali koyarak. Katliam abartiliyor diyen birisiyle daha fazla bir sey konusamam maalesef.
 

Sanmıyorum evet haksızlar Orta Doğu'da petrol için sende az önce Yahudilere öyle diyordun onlarda katliam yaptı diye zaten dünyadaki tüm milletler (Türkler dışında) hepsi bir katliam yapmıştır.

Abartılıyor evet sayısı abartılıyor katliam var mı evet fakat bunu evrendeki en büyük katliammış gibi anlatıyorlar sana katliam olmadı diyen yok ki.

Doğu Türkistan ve Ukrayna'da daha fazla kişi ölüyor onlar neden o kadar haber yapılmıyor?

Myanmar'ın Müslümanlara yaptıkları neden konuşulmuyor?

Kuzey Kore'nin yaptıkları neden konuşulmuyor?

Katliam yapan kişi Batılı devlet olunca mı kanınıza batıyor?

Bende Filistin'de olanlara üzülüyorum ama bunu tüm dünyadaki en büyük katliammış gibi lanse etmenin anlamı yok.

Katliamı eleştirmek istiyorsan protesto et boykot yap.

Ben sadece diğer katliamlarda konuşulsun istiyorum.

Orta Doğu olayındada adamlar bir sebep sundular ve yapacaklarını yaptılar dünyayı onlar yönettikleri için bir sebep sunmaları bile yetiyor.

Niye konuşmuyorsun küstün mü?
 
Son düzenleme:

Katliamli yapanla alakasi yok zira konuda katliamlari konusmaktan ziyade Yahudi ve Alman iliskilerini konusuyorduk. Yoksa hepsine tepkimiz var ancak Gazze'nin durumu Israil'den dolayi ozel. Bak Rusya Ukrayna'ya girdi diye takimlarini turnuvalardan men ettiler, Eurovision'a almadilar vs. ama Rusya'ya yapilanlarin hicbiri Israil'e yapilmadi. Cunku bu adamlar Dunya'yi yonetiyor maalesef. Bu adamlara bir noktada herkes dur demezse isler daha da kotuye gidecek ana sebep bu. Her durumda Almanlarin kendilerine yaptiklarindan magduriyet doguranlar her gun baska bir cografyada magduriyet doguruyor.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…