Sen ABD'nin Orta Dogu'ya ozgurluk icin girdigini saniyorsan sana gecmis olsun zaten kardes. ABD'nin korfez ulkerinden sonra Orta Dogu'ya girmek istedigi zaten barizdi. Bunun icin sadece bir neden lazimdi ayni I. Dunya savasinda veliahtin gostermelik oldurulmesi gibi.
Alskdasdla abi kafayi yiyecegim mantiga bak ya. O donem Avrupa'da zaten fasizm yukseliyordu İngiltere'de bile Churchill oncesi fasizm sesleri vardi uzerine İngiltere'nin Almanlar ile ittifak yapip Rusya'ya saldirabilecegi muhabbeti donuyordu.
Masum oldurmenin rakami mi olur kardesim adamlar bir ulkeyi ve toplumu vatanindan etti zorla Ali koyarak. Katliam abartiliyor diyen birisiyle daha fazla bir şey konusamam maalesef.
Sanmıyorum evet haksızlar Orta Doğu'da petrol için sende az önce Yahudilere öyle diyordun onlarda katliam yaptı diye zaten dünyadaki tüm milletler (Türkler dışında) hepsi bir katliam yapmıştır.
Abartılıyor evet sayısı abartılıyor katliam var mı evet fakat bunu evrendeki en büyük katliammış gibi anlatıyorlar sana katliam olmadı diyen yok ki.
Doğu Türkistan ve Ukrayna'da daha fazla kişi ölüyor onlar neden o kadar haber yapılmıyor?
Myanmar'ın Müslümanlara yaptıkları neden konuşulmuyor?
Kuzey Kore'nin yaptıkları neden konuşulmuyor?
Katliam yapan kişi Batılı devlet olunca mı kanınıza batıyor?
Bende Filistin'de olanlara üzülüyorum ama bunu tüm dünyadaki en büyük katliammış gibi lanse etmenin anlamı yok.
Katliamı eleştirmek istiyorsan protesto et boykot yap.
Ben sadece diğer katliamlarda konuşulsun istiyorum.
Orta Doğu olayındada adamlar bir sebep sundular ve yapacaklarını yaptılar dünyayı onlar yönettikleri için bir sebep sunmaları bile yetiyor.
Niye konuşmuyorsun küstün mü?