Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
2.957
Çözümler
3
Beğeniler
1.685
Muhteşemdi tek kelimeyle. Barışa çok yakinken bu sezon birden isler karisti. Boylesini beklemiyordum açıkçası fakat en heyecanli yerinde bitirdiler. Keşke ilk bölüm oldugu icin 2 saat falan olsaydi. Umarım tüm sezonun aksiyonunu ilk bölümde yasamamisizdir. xD Acaba Ejderha kayasındaki kraliçe ne yapacak?
 
Mantık hatası ve zayıf bir senaryo ile başladı ben pek beğenmedim.
Görüntü ve savaş sahneleri iyiydi ama mentalitesi çok zayıftı. Özellikle ejderhalar ejderha degil kertenkele olması lazım bağlandıkları ipi bile yakmaktan aciz gösterdiler evet yaşları genç ama sonuçta birer ejderhalar.
Özellikle rhaena'nin olayı çok mantıksız ve saçma bağlandı kitapta sheepstealeri o bile kullanmıyor. Vahşi ve yetkin bir ejderhayı savaş alanına götürttü daha kontrol bile edememisken? Koruma Rhaenyra'yi 14 yaşında çocuğun emri ile kitliyor. Yavru ejderha ile savaşa gitmesini izin verip yetişkin Syrax ve kraliçe'yi odaya kitliyor. 😀