Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
2.959
Çözümler
3
Beğeniler
1.685
Muhteşemdi tek kelimeyle. Barışa çok yakinken bu sezon birden isler karisti. Boylesini beklemiyordum açıkçası fakat en heyecanli yerinde bitirdiler. Keşke ilk bölüm oldugu icin 2 saat falan olsaydi. Umarım tüm sezonun aksiyonunu ilk bölümde yasamamisizdir. xD Acaba Ejderha kayasındaki kraliçe ne yapacak?
 
Mantık hatası ve zayıf bir senaryo ile başladı ben pek beğenmedim.
Görüntü ve savaş sahneleri iyiydi ama mentalitesi çok zayıftı. Özellikle ejderhalar ejderha degil kertenkele olması lazım bağlandıkları ipi bile yakmaktan aciz gösterdiler evet yaşları genç ama sonuçta birer ejderhalar.
Özellikle rhaena'nin olayı çok mantıksız ve saçma bağlandı kitapta sheepstealeri o bile kullanmıyor. Vahşi ve yetkin bir ejderhayı savaş alanına götürttü daha kontrol bile edememisken? Koruma Rhaenyra'yi 14 yaşında çocuğun emri ile kitliyor. Yavru ejderha ile savaşa gitmesini izin verip yetişkin Syrax ve kraliçe'yi odaya kitliyor. 😀
 
Mantık hatası ve zayıf bir senaryo ile başladı ben pek beğenmedim.
Görüntü ve savaş sahneleri iyiydi ama mentalitesi çok zayıftı. Özellikle ejderhalar ejderha degil kertenkele olması lazım bağlandıkları ipi bile yakmaktan aciz gösterdiler evet yaşları genç ama sonuçta birer ejderhalar.
Özellikle rhaena'nin olayı çok mantıksız ve saçma bağlandı kitapta sheepstealeri o bile kullanmıyor. Vahşi ve yetkin bir ejderhayı savaş alanına götürttü daha kontrol bile edememisken? Koruma Rhaenyra'yi 14 yaşında çocuğun emri ile kitliyor. Yavru ejderha ile savaşa gitmesini izin verip yetişkin Syrax ve kraliçe'yi odaya kitliyor. 😀
Dizi iste cok kurcalama izle gitsin. Atmosferinden ve eski cagda gecmesinden dolayi cok zevk alarak izledim. Bir daha izleyecegim. 😂😂😂

Ne zaman final yapacak biliyor musunuz?
2 yili bulur o zamana kadar basina bir sey gelmeden birinci sezondan basla bence imkanin varken. 🤣
 
Teşekkür ederim. Evet bitmesini bekliyorum. 😸
Son sezonda yüksek bütçe istediği için 2028'den erken beklemiyorum izleyebilirsiniz bence canlı takip etmenin heyecanı da başka.

Dizi iste cok kurcalama izle gitsin. Atmosferinden ve eski cagda gecmesinden dolayi cok zevk alarak izledim. Bir daha izleyecegim. 😂😂😂


2 yili bulur o zamana kadar basina bir sey gelmeden birinci sezondan basla bence imkanin varken. 🤣
Ejderha varsa zaten her türlü izliyorum ya. Potansiyeli yüksekken kendini böyle mundar etmesi üzücü sadece.
 
Son sezonda yüksek bütçe istediği için 2028'den erken beklemiyorum izleyebilirsiniz bence canlı takip etmenin heyecanı da başka.


Ejderha varsa zaten her türlü izliyorum ya. Potansiyeli yüksekken kendini böyle mundar etmesi üzücü sadece.
Hayatimda izledigim en iyi deniz savasiydi. Modern filmlerde bile boyle bir deniz savasi izlemedim.