Nitro 5 kullanıp aynı ay servise 70 derece altına düşmüyor diyen arkadaşım yan odamda duruyor şu an. Cihazlar sorun çıkartabilir ki 6 aydır kullanıyorum şahsen. 4050'li modelini 1 senedir kullanan arkadaşım da var. Çevremden de hiç şikayet almadım anlayacağınız.
@Ruffian aynı şeyi tekrar edip duruyorsunuz. Oyunlarda throttle yemiyorsam benim için bir problem teşkil etmiyor açıkçası. Sentetik testler konusunda haklı olabilirsiniz yazdım yukarıda hala neyin davasındasınız anlamıyorum.