HP Victus 16 serisi alınır mı?

Bende 8bd5 var R5 7640HSLI 14.nesilde 8C99 var.

@Ruffian 13500H kullanıyorum.

Abovv fark üstüne fark yersin ThrottleStop'u indir teste sok limits sekmesini ekran görüntüsü olarak at mesela o işlemci ile Nitro 16 16501 puan alıyor hayvani bir limit var bu attığım ekran görüntüsü victusa ait.
 

Dosya Ekleri

  • 20240205_205447.webp
    164,9 KB · Görüntüleme: 150
Nitro 5 kullanıp aynı ay servise 70 derece altına düşmüyor diyen arkadaşım yan odamda duruyor şu an. Cihazlar sorun çıkartabilir ki 6 aydır kullanıyorum şahsen. 4050'li modelini 1 senedir kullanan arkadaşım da var. Çevremden de hiç şikayet almadım anlayacağınız.

@Ruffian Aynı şeyi tekrar edip duruyorsunuz. Oyunlarda throttle yemiyorsam benim için bir problem teşkil etmiyor açıkçası. Sentetik testler konusunda haklı olabilirsiniz yazdım yukarıda hala neyin davasındasınız anlamıyorum.
 

Bu iyimser Victus gene fark yemiş ısı dert değil Nitro 5 kaliteli model ısı anakarta zarar veremez prochot sıcaklığını aşmadığı sürece ama victusa verir bakın 2. attığım cihaz Nitro 16 fark yüksek dediğim gibi dandini dastan bir model.


Attığım konuyu okumadınız sanırım? Anakart kalitesinden dolayı Valorant da drop yiyor arkadaş emin olmayın her şeyden 1.yılında neler başınıza açar bilemezsiniz bana göre ofis dışında kullanılmaz Victus 16.

20 günlük cihazda neler çıkmış bunu göz göre göre almak biraz problem çünkü içinize sinmiyecektir bu cihaz dediğim gibi kaliteli cihaza ısı çok zarar veremez ama kalitesiz anakart her şeyi etkiler ve ısıdan zarar görür performans kaybıda bu yerde çok etkili fazlaca performans kayıp edersiniz çoğu kişi bundan şikayetçi.

Sentetik test ile performansı bir tutamayız ama bir sorun olduğunda sentetik testte sırıtır bu sorun ve Victus'da sırıtıyor görüldüğü üzere ve oyunlara da etki ediyor GPU ağırlıklı oyunlara etki edemez ama.
 

Dosya Ekleri

  • 20240205_235854.webp
    136,1 KB · Görüntüleme: 143
  • 1705240779558.webp
    73,8 KB · Görüntüleme: 112
Anakart kalitesini Technopat'ta muhtemelen yine bizden duymuşsun tek dayanağın bu, onu diyenler bile bu yeni nesil modeli oneriyordu zaten. 2 yildan fazladir piyasayi düzenli takip edip öneri yapiyorum kronik şekilde Victus'larin patladigina asla rastlamadim.
 
Görseldeki laptop modeli nedir?

Herhangi bir performans kaybı yaşamıyorum Victus'ta. 1 yıl olacak neredeyse. Bilgisayar haftanın çoğu zamanı açık ve bir işlem yapıyor olur genelde. Herhangi bir performans kaybım yok. Herhangi bir sorunda yok. Çevremde kullanan çok, hiç şikayet duymuyorum. Hatta Nitro alan arkadaşım 1 kez Amazon'dan değişim sağladı donanım sorunu nedeniyle. Yeni gönderdiklerinde de kasa problemli. Ama ben tek bir örneğe dayanıp "Aboovv herkes şikayetçi bakın tek konuda tek başıma yazıp hemen kanıya vardım ne bilgisayarı canlı canlı gördüm ne de kullanıcıdan bir test istedim ne başka bir şey direkt çözdüm" havasına girip markayı kötülemiyorum.
 

Hocam sizi anımsar gibiydim ama çıkaramamıştım şimdi çıkardım. Siz d*****m a****i forumda size DM'den yazdığımda sade tasarımlı oyun oynatacak bir şey istediğimde MacBook öneren kişiydiniz sanırım.

Ve forumdaki konularınızın sadece Victus ile olması da kafamda bir soru işareti bıraktı.

Ek olarak Victus incelemesi yapmışsınız ama sanırım moderasyon silmiş



Aynı zamanda Victus kullandığınızı söylemişsiniz. Hala kullanıyorsunuz sanırım. Madem bu kadar throttle ve limit sorunu var. Sizi Acer Nitro almaktan tutan nedir acaba?
 
Son düzenleme:

O dönem alırken 6 GB'lik bir GPU'ya sahip model yoktu bende Victus aldım şimdi işlemciye işim düştü beni derde soktu.


Zaten limiti kaldırdığın saniye şu şekil bir şey çıkıyor.


Model fark etmez kullandığı anakartlar belli tutturmuşsunuz model model diye anakartlar aynı zaten.

@Ruffian servisten anakart arızalı gelen Nitro 5 bile gördüm. Evet bilemezsiniz ama kronik olma durumunu ilk defa sizden duydum.

Eski Nitro 5'lerde bolca sorun var zaten benim bahsettiğim son 3-4 yılda çıkan kasaları.


Sen değil 2 kişiden duydum ben kendimde onayladım harbiden de öyleymiş işlemci ile işi olan birinin bu laptoptan uzak durması gerek cortlayan şu an piyasada rastladığım 2 model var Abra ve Excalibur g serisi ama Victus'unda arda kalır yanı yok dandikliğinden dolayı drop sorunları yaşatıyor stutterde var AMD'li modellerinde Wi-Fi kartıda çok kötü bunları da onaylarsanız sevinirim bunları bilerek önermek saçma olur.


Ekstra olarak kasa kaliteside hayli kötü olduğu için touchpad de içine göçüyor menteşelerden de muzdarip bir model hava çıkışlarını uzatmadıkları için sıcak hava tamamen dışarı çıkamıyor onu hissediyorum panele çarpıyor düz kullanımda sıkıntı yok ama benim gibi yükseltirseniz hayli ile biraz daha açmanız gerek kapağı sıcak hava sekebiliyor hoparlörler benim kullandığım model de Allah'a emanet anakart hoparlörü gibi şimdi yeni modellerde değişti nasıl oldu bilmiyorum.

Bir de patlar diye bir şey söyledim mi ben? Kurmayın sadece örnek verdim Victus'lara tamamen karşıyım GPU dışında hele ki bir de %45 NTSC panelleri çamur gibi sanırım o panel artık kullanılmıyor artıdan tek dayanağım o olduğuna emin misin? Serviside hayli rezalet zaten üst seviye diye satılan Omen'larda bile bolca problem bulunuyor iken Victus'dan iyi bir şey ummak saçma olur.
 

Dosya Ekleri

  • HP Victus 16 14.nesil (2).webp
    56,9 KB · Görüntüleme: 108
  • 1.webp
    141,2 KB · Görüntüleme: 100
  • 2.webp
    123,2 KB · Görüntüleme: 92
  • 3.webp
    78,2 KB · Görüntüleme: 94
  • 4.webp
    106,1 KB · Görüntüleme: 133
Son düzenleme:
Müşteri hizmetleri ile yaptığınız görüşmelerdeki ekran görüntülerinden hiçbir şey anlaşılmıyor. Müşteri hizmetlerinin yardımcı olamamasına size şaşmamalı. Tüm konulara tüm forumlarda aynı mesajları kopyala yapıştır yapıyorsunuz.

Hatta kopyala yapıştır yapmayı kendinize öyle bir alıştırmışsınız ki fotoğrafların ismini bile ayarlamışsınız.
 
Son düzenleme:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…