Bana gülmeye devam edin 1.yılda dizinizi döversiniz 20 günlük cihazda mavi ekran ve anakartın kalitesizliğinden dolayı drop sorunları mevcut.

Benim onerim bu versiyon olur;


Ek disk slotu, UV kilidi acik daha güçlü islemci ve daha iyi panele sahip.

Anakart kalitesizliğinden dolayı drop sorunu yaşatabilir UV ile bunu azaltabilirsiniz ama asla keyifli bir oyun oynatmaz aman kırmayın aldıktan sonra.
 
Benim onerim bu versiyon olur;


Ek disk slotu, UV kilidi acik daha güçlü islemci ve daha iyi panele sahip.

Hocam konuyu dağıtmak gibi olmasın ama bu cihazdan farkı nedir?

 
Hocam konuyu dağıtmak gibi olmasın ama bu cihazdan farkı nedir?


Panel farkı var bence asla alınmaması gereken bir model Victus 16 diğer forumlar da da bu Victus'un ısınmama algısını yıktım burada da yıkarım herhalde hâlâ millet kendini kandırıyor adam attığım kanıtlara bile inanmıyor beğenmedim işareti atıyor komik.

@EmirElibol sizin düşünceniz nedir bu kadar limit dolu bir bilgisayarı açıkladım diye beni sevmediniz :unsure:
 
Panel farkı var bence asla alınmaması gereken bir model Victus 16 diğer forumlar da da bu Victus'un ısınmama algısını yıktım burada da yıkarım herhalde hâlâ millet kendini kandırıyor adam attığım kanıtlara bile inanmıyor beğenmedim işareti atıyor komik.

@EmirElibol sizin düşünceniz nedir bu kadar limit dolu bir bilgisayarı açıkladım diye beni sevmediniz :unsure:

Isınıyor hocam ama ben aşırı bir ısınma görmedim belki de öyle aman aman başına geçmediğim içindir. Oyun oynamadım hep ofiste kullanmıştım.
 
Varsa bir kanıtınız sunun beğenmedim işareti atıp gitmekle olmaz kanıt sunun benim gibi ki diyelim haklısın ilk attığım fotoğraf Acer Nitro 5'in test skoru diğer attığım ise Victus 16'nın skoru fark açıkca ortada.

Isınıyor hocam ama ben aşırı bir ısınma görmedim belki de öyle aman aman başına geçmediğim içindir. Oyun oynamadım hep ofiste kullanmıştım.

Aşırı ısınma kaliteli modellerde çok büyük bir problem değildir anakart dayanır ama Victus için dandini dastan bir anakart olduğu için ısı tehlikeli bakın Excalibur g serisine hep anakart arızası.
 

Dosya Ekleri

  • 1659100057701.webp
    1659100057701.webp
    98,5 KB · Görüntüleme: 121
  • resim_2024-06-08_124653282.webp
    resim_2024-06-08_124653282.webp
    33,8 KB · Görüntüleme: 122
@Ruffian Normalde müdahale etmezdim ama ben de Victus kullanıcısıyım ve bir oyun hariç 95 dereceyi hiç görmedim. Ayrıca throttle yeme durumu da olmadı. Performansından da memnunum. Ne gibi bir uygulamada kullanacaksınız da throttle yiyeceksiniz onu merak ediyorum. Sentetik testler konusunda haklı olabilirsiniz ona bir şey diyemem ama direk olarak alınmaz deyip kenara atmak bence yanlış. Beğenmediğim tek kısmı panel kalitesi açıkçası.
 
@Ruffian normalde müdahale etmezdim ama ben de Victus kullanıcısıyım ve bir oyun hariç 95 dereceyi hiç görmedim. Ayrıca throttle yeme durumu da olmadı. Performansından da memnunum. Ne gibi bir uygulamada kullanacaksınız da throttle yiyeceksiniz onu merak ediyorum. Sentetik testler konusunda haklı olabilirsiniz ona bir şey diyemem ama direk olarak alınmaz deyip kenara atmak bence yanlış. Beğenmediğim tek kısmı panel kalitesi açıkçası.

Emin misiniz? Sizde Intel işlemcimi var AMD işlemcimi çünkü HWiNFO'dan anlamazsanız anlatımı biraz uzun sürer buyurun deli dolu limitler.

@Ruffian bunu söylerkenki dayanağınız nedir mesela? Hangi oyunda performansından memnun kalmadınız? Hangi oyunda drop yiyerek lanet ettiniz cihaza?

HP Victus 16 RTX 4050 Valorant oynarken donuyor basit bakın adama 1 ayını çıkartmadan neler ile uğraşıyor.
 

Dosya Ekleri

  • HP Victus 16 14.nesil.webp
    HP Victus 16 14.nesil.webp
    43 KB · Görüntüleme: 121